Thomas Pedersen Skrevet December 20, 2012 Rapporter Share Skrevet December 20, 2012 Har et originalt LK Skumringsrelæ, som har virket upåklageligt.Men der er i den sidste uges tid opstået et problem.Selvom skumringsrelæet svagt lyser rødt, hvilket burde betyde at det er trukket, så ændre det ikke status i controlleren.Hvis jeg logger ind på mit LK IHC ServiceView, så er den OFF Er der nogen bud på, hvad der kan være galt og løsninger til dette problem ??? På forhånd tak. /Thomas Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret December 21, 2012 Rapporter Share Besvaret December 21, 2012 Der er indbygget en forsinkelse i skumringsrelæet, så når den røde diode begynder at lyse, går der ca. et minuts tid før relæet trækker, så hvis ikke det sker, lyder det desværre som "byt til nyt". Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret December 22, 2012 Rapporter Share Besvaret December 22, 2012 Hvis du skal ud i noget nyt, har jeg et sprit nyt liggende i æske med manual. 400 kr. Jeg bor i Sorø. Mvh Bjarne Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Thomas Pedersen
Har et originalt LK Skumringsrelæ, som har virket upåklageligt.
Men der er i den sidste uges tid opstået et problem.
Selvom skumringsrelæet svagt lyser rødt, hvilket burde betyde at det er trukket, så ændre det ikke status i controlleren.
Hvis jeg logger ind på mit LK IHC ServiceView, så er den OFF
Er der nogen bud på, hvad der kan være galt og løsninger til dette problem ???
På forhånd tak.
/Thomas
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts