Msstone Skrevet December 19, 2012 Rapporter Share Skrevet December 19, 2012 HejJeg har noget udv. lys samt en lås styret via statustryk med dioder for kontrollys. Alt virker fint så længe jeg bruger trykkene, men hvis jeg evt. slukker en af udgangene med min iphone følger kontrollyset ikke med.Nogen gode ideer? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret December 20, 2012 Rapporter Share Besvaret December 20, 2012 Det er nok fordi iphonen ændre status direkte på produktet/installationen og ikke indgangen på den FB der styrer dine LED. Lav evt. et "virtuelt" tryk, forbind det til FB'n og brug det til fjernbetjening fra Iphone. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Msstone
Hej
Jeg har noget udv. lys samt en lås styret via statustryk med dioder for kontrollys. Alt virker fint så længe jeg bruger trykkene, men hvis jeg evt. slukker en af udgangene med min iphone følger kontrollyset ikke med.
Nogen gode ideer?
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts