Martin1354922221 Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Jeg kunne godt tænke mig at lave en funktion, som kun var aktiv fra kl 22-8, men i standard FB kan jeg ikke finde en tidsstyring ?Er der en sådan ? Hvordan gør i ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret April 28, 2008 Rapporter Share Besvaret April 28, 2008 Er det så funktionen kun kan bruges i det tidsrum eller er det så lyset er tændt i det tidsrum? :)Jeg mener jeg har uploadet et par tidsstyringer, hvis det er, skulle de gerne ligge inde under download.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin1354922221 Besvaret April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 29, 2008 Ja netop - jeg finder dem under download så. Tusind tak.:woohoo: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin1354922221 Besvaret April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 29, 2008 Jeg kan kun finde en "alarm" tidsstyring. Findes der ikke en som bare kan "tænde" en udgang hver da kl ** til kl ** ? Den jeg fandt under download er med flere forskellige tider og flere gange om dagen - en slags vækkeur. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret April 29, 2008 Rapporter Share Besvaret April 29, 2008 Måske fordi jeg ikke lige havde fået uploadet dem... De skulle gerne være derinde nu Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin1354922221 Besvaret April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 29, 2008 Super Jakob - det var jo lige den jeg har gået og manglet !! Simpelt og nemt - jeg kan bare ikke selv finde ud af at lave FB endnu. Må nok hellere se at lære det.Men tusind mange tak. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Martin1354922221
Jeg kunne godt tænke mig at lave en funktion, som kun var aktiv fra kl 22-8, men i standard FB kan jeg ikke finde en tidsstyring ?Er der en sådan ? Hvordan gør i ?
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts