Jesper Geerthsen Olsen Skrevet December 17, 2012 Rapporter Share Skrevet December 17, 2012 hej ude fra kan jeg ikke komme på min ihc remote? men fra wlan kan jeg godt. lige mget om jeg ændre ip til 80,81, 88, 8080 el 8090 kommer jeg ikke på ude fra men lige meget hvad jeg ændrer den til kommer jeg på fra wlan? hva gør jeg forkert? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper Geerthsen Olsen Besvaret December 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 30, 2012 10443, det virker stadig ikke. 10443 og 443 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper Geerthsen Olsen Besvaret December 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 30, 2012 Virker stadig ikke Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper Geerthsen Olsen Besvaret December 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 30, 2012 Gateaway adresse hvad skal de være? Når jeg skriver 10443 så siger den kan ikke konnecte til server Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret December 30, 2012 Rapporter Share Besvaret December 30, 2012 Var der ikke noget med at LK ændrede noget i Iphone app´n så der altid anvendes WAN ip uanset hvad, og det kan nogle/flere/mange routere ikke finde ud af at adressere. Altså når det at reroute en lokal LAN IP som routere selv NAT´r til sin WAN ip og tilbage igen ? Hvilken router (udbyder) har du Jesper ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper Geerthsen Olsen Besvaret December 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 30, 2012 Yousee med deres cg3000 router Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret December 30, 2012 Rapporter Share Besvaret December 30, 2012 Var der ikke noget med at LK ændrede noget i Iphone app´n så der altid anvendes WAN ip uanset hvad, og det kan nogle/flere/mange routere ikke finde ud af at adressere. Altså når det at reroute en lokal LAN IP som routere selv NAT´r til sin WAN ip og tilbage igen ? Jo mindes også der var en anden bruger herinde, som for et halvt års tid siden, var løbet ind i et lignende problem. Kan bare ikke huske hvem EDIT: Det var denne post jeg tænkte på http://www.ihc-user.dk/forum/topic/2923-ihcremote/?hl=ihcremote'>LINK Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gert Kjerslev Besvaret December 30, 2012 Rapporter Share Besvaret December 30, 2012 10443, det virker stadig ikke. 10443 og 443...øhhh fik du også rettet IHC controlleren til at bruge 10443 og ikke 443?? fik hvis ikke det med i min post... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret December 30, 2012 Rapporter Share Besvaret December 30, 2012 Yousee med deres cg3000 router Kunne så være rart om nogen har tilsvarende setup og kan be/afkræfte om det virker. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret December 30, 2012 Rapporter Share Besvaret December 30, 2012 10443, det virker stadig ikke. 10443 og 443Du skal enten lave port forwarding af 10443 -> 443 på IHC controleren eller10443 -> 10443 på IHC controleren, og rette port 443 i HC controler opsætningen til port 10443. Den sidste metode vil medføre at du skal ændre på din opsætning af IHC Visual, da den kommuniker med controleren på port 443. Service view etc. vil også køre på 10443 fremover hvis du ændre på controler konfigurationen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret December 30, 2012 Rapporter Share Besvaret December 30, 2012 Var der ikke noget med at LK ændrede noget i Iphone app´n så der altid anvendes WAN ip uanset hvad, og det kan nogle/flere/mange routere ikke finde ud af at adressere. Altså når det at reroute en lokal LAN IP som routere selv NAT´r til sin WAN ip og tilbage igen ? Hvilken router (udbyder) har du Jesper ?Alle router burde kunne klare det, men man skal muligvis lege lidt med de forskellige NAT metoder. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper Geerthsen Olsen Besvaret December 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 30, 2012 Øv nu virker det ik igen:-( Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcbob Besvaret December 31, 2012 Rapporter Share Besvaret December 31, 2012 Så virker det - så virker det ikke...Det problem har jeg også haft, hvis man har uPnp enabled på routeren.Jeg har deaktiveret uPnp i routeren, og så virker det hver gang.Det skulle være så smart - men l o r t er det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper Geerthsen Olsen Besvaret December 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 31, 2012 hvad gør det du skriver om? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret December 31, 2012 Rapporter Share Besvaret December 31, 2012 Det gør at routeren (LAN netværket)selv åbner og lukker porte alt efter om der er en PC eller aplikation der har behovet. På den måde har du ikke selv kontrol over hvilke porte der er åbne hvortil, og du kan risikere det scenarie hvor porten er "optaget" og det ikke virker. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 michael lyngby Besvaret March 26, 2013 Rapporter Share Besvaret March 26, 2013 jeg har skiftet min controller til en version 6.2 og sat nøjagtige samme ting ind i controlleren, men det virker kun når jeg er hjemme, snakkede med lk idag, jeg skulle genstarte controlleren det hjalp ikke, så nævnte han noget med mac adresse at nogen router krævede det, men det kan jeg ikke umiddelbart se.nogen ideer Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jesper Geerthsen Olsen
hej ude fra kan jeg ikke komme på min ihc remote?
men fra wlan kan jeg godt.
lige mget om jeg ændre ip til 80,81, 88, 8080 el 8090 kommer jeg ikke på ude fra men lige meget hvad jeg ændrer den til kommer jeg på fra wlan?
hva gør jeg forkert?
Link til kommentar
Del på andre sites
40 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts