Msstone Skrevet December 15, 2012 Rapporter Share Skrevet December 15, 2012 Hej ExperterEr der en der kan hjælpe mig med mit udvendige lys? Det er lavet med fb 1.4.01.fJeg har skumringsrelæ, pir og tryk for konstant lys og for timerlys.Problemet er at når jeg tænder lyset konstant og så pir'en bliver aktiv så slukker lyset efter pir tiden.Det skulle jo gerne være sådan at lyset forbliver tændt uanset om man går forbi pir'en. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret December 16, 2012 Rapporter Share Besvaret December 16, 2012 Hej ExperterEr der en der kan hjælpe mig med mit udvendige lys? Det er lavet med fb 1.4.01.fJeg har skumringsrelæ, pir og tryk for konstant lys og for timerlys.Problemet er at når jeg tænder lyset konstant og så pir'en bliver aktiv så slukker lyset efter pir tiden.Det skulle jo gerne være sådan at lyset forbliver tændt uanset om man går forbi pir'en. Jeg synes da netop, at den fb. allerede virker sådan. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Msstone
Hej Experter
Er der en der kan hjælpe mig med mit udvendige lys? Det er lavet med fb 1.4.01.f
Jeg har skumringsrelæ, pir og tryk for konstant lys og for timerlys.
Problemet er at når jeg tænder lyset konstant og så pir'en bliver aktiv så slukker lyset efter pir tiden.
Det skulle jo gerne være sådan at lyset forbliver tændt uanset om man går forbi pir'en.
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts