Lars1 Skrevet December 14, 2012 Rapporter Share Skrevet December 14, 2012 I går begyndte service view at brokke sig over at LK's certifikat er udløbet. Er der andre end mig der har det problem? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 enke Besvaret December 15, 2012 Rapporter Share Besvaret December 15, 2012 Jeg får også beskeden men som der står i beskeden så er certifikatet blot udløbet men det er iøvriget signet med et gyldigt certifikat.Det er normalt at certifikater som bruges til code signing udløber. De er typisk gyldige et eller to år og skal så fornyes, hvilket software producenter normalt klarer ved at frigive en opdatering, så mon ikke der er en opdatering på vej fra LK Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcbob Besvaret December 16, 2012 Rapporter Share Besvaret December 16, 2012 Jeg har bare installeret det i "Trusted Root Certificates", så er der ikke mere brok dér... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret December 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 16, 2012 Jeg får også beskeden men som der står i beskeden så er certifikatet blot udløbet men det er iøvriget signet med et gyldigt certifikat.Det er normalt at certifikater som bruges til code signing udløber. De er typisk gyldige et eller to år og skal så fornyes, hvilket software producenter normalt klarer ved at frigive en opdatering, så mon ikke der er en opdatering på vej fra LKMed LK's hastighed sker det nok først til april/maj. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret December 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 16, 2012 Jeg har bare installeret det i "Trusted Root Certificates", så er der ikke mere brok dér... Det har jeg også gjort, men så går ideen med at bruge et trejde part rod certifikat ligesom lidt fløjten. Hvis LK ikke gider sørge for at få recertificeret deres kode i tide, kunne de ligeså godt have sparet pengene og bygget deres eget rod certifikat og bedt os importer det fra dag 1. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Lars1
I går begyndte service view at brokke sig over at LK's certifikat er udløbet. Er der andre end mig der har det problem?
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts