Thomas H. Kristensen Skrevet December 4, 2012 Rapporter Share Skrevet December 4, 2012 Jeg har perforeret mit hus med STP CAT5 kabler og dataudtag, og jeg vil gerne distribuerer antennesignalet fra DVB-C udgangen på min fiberboks vha datanettet.Findes der et billigere / bedre alternativ til LK A110 / A111? (Jeg har ikke andet IHC-NET, men er dog klar over jeg formodentlig skal bruge balun tilslutningskabler) HilsenThomas Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret December 4, 2012 Rapporter Share Besvaret December 4, 2012 Måske du kan bruge noget fra www.flexcabling.dk ? Thomas H. Kristensen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
FWH Besvaret December 4, 2012 Rapporter Share Besvaret December 4, 2012 Hej,Hvis du får brug for kabel, så smid en PM, jeg har en del til salg :-)MvhFlemming Thomas H. Kristensen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas H. Kristensen Besvaret December 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 4, 2012 Måske du kan bruge noget fra www.flexcabling.dk ?Tak Lars. Det ser interessant ud. Har du nogen erfaring med det?Skal prøve at komme tilbage med priser når jeg har talt med en forhandler...HilsenThomas Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret December 4, 2012 Rapporter Share Besvaret December 4, 2012 Nej ingen erfaring. Overvejde det selv da jeg skulle bygge for 3 år siden, da jeg var i kablingsbranchen,. Ja jeg kan se endnu står opført som forhandler :-)Endte alligevel med at vælge LK kabling pga TV signalerne, dog med anden switch.(alm Netgear) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts