Hop til indhold
  • 0

???

Jacob Nielsen1354922309
 Share

Spørgsmål

HejJeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan i kobler og registrere ledningstræk?Jeg kan se alt der er ihc styret kan nøjagtigt ser i Visual og dokumentation kan udskrives, men sideløbende er der udtag og stikkontakter der ikke nødvendigvis er styret, og disse skal vel ikke optage en udgang, men hvor skriver man den så ind.Vh Jacob

Link til kommentar
Del på andre sites

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0
HejJeg kunne godt tænke mig at vide' date=' hvordan i kobler og registrere ledningstræk?Jeg kan se alt der er ihc styret kan nøjagtigt ser i Visual og dokumentation kan udskrives, men sideløbende er der udtag og stikkontakter der ikke nødvendigvis er styret, og disse skal vel ikke optage en udgang, men hvor skriver man den så ind.Vh Jacob[/quote']Hvis jeg har trukket et 5-leder kabel frem, og den ene ledning(brun) er konstant fase til nogle andre stikk. skriver jeg det som en note.Og ellers hiver man sin dokumentationsmappe frem med kabelplaner og oversigtstegninger, der har jeg mit stående.Man kan også oprette nogle udgange og så lade være med at konfigurere dem men et output, men det er jeg gået væk fra for det er noget hø at den hele tiden nævner det når man skal sende et nyt projekt til controlleren., Mvh Bjarnepost-830-13549256912372_thumb.jpg
Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Jeg har brugt god gammeldags papir og blyant. Jeg har en tegning over alle 3 plan i huset, et på hver side hvor jeg har en tegning for svagstrøm og en med stærkstrøm. Så har jeg en papir med alle kabelnumrerne på og kabettype, og hvor de går fra/til. Ikke så højteknologisk, men det er sådan det er i øjeblikket, en dag må jeg sætte mig ind i et tegneprogram, MS visual studio eller hvad det nu er andre har brugt og så lave et fint sæt tegninger.Mvh Bjarne

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0
... MS visual studio eller hvad det nu er andre har brugt og så lave et fint sæt tegninger.Mvh Bjarne
Det tror jeg ikke er et godt valg. Det er et programmeringsmiljø til C' date='C#' date=' VB osv. Nok bedre at bruge MS Visio, men det var nok også det du tænkte på B)[/quote'']Haha ja du har jo helt ret, det ville være en smule dumt først at bygge sit eget tegneprogram for derefter at tegne i det hehe :P Jeg havde lige byttet om på noget der :laugh:
Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Nå men jeg har så kastet mig over Visio der ser fint ud og arbejde med, men kunne godt bruge nogle flere IHC symboler f. eks. 2-4-6 diode slutte.Nogen der har noget liggende?Samtidig tænkte jeg at ville bruge Pc Schematic til tavleberegning meeeen den stopper ved 6 enheder i tavlen og IHC'en kan jeg ikke finde!!!! Det nye LK program indeholder ikke output 230v som jeg har skrevet andet sted, og den gamle tavlekat kan jeg ikke få til at fungere på trods af ny installeret MS java så hvad nu?Håber der findes noget hjælp herinde.

Link til kommentar
Del på andre sites