Mikael l Skrevet November 26, 2012 Rapporter Share Skrevet November 26, 2012 Hvor stort må billedet være i scenedesign, for at det passer til den app man kan hente til iPad?Eller tilpasser den selv billed størrelse?Mikael L Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 michael christiansen Besvaret November 28, 2012 Rapporter Share Besvaret November 28, 2012 hej scenedesign og ipad app arbejder ik sammen så du laver det hele på appen når du ha købt den. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret November 28, 2012 Rapporter Share Besvaret November 28, 2012 Jo, men man kan vel godt anvende samme billede i ipad´n som i sceneview, hvis man nu har et "lækkert billede".Der er flere størrelses muligheder i sceneview, men om ipad app´n selv scalere og tilpasser bilederne til fuldskærms visning ved jeg ikke. Men de er vel bare at prøve. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret December 2, 2012 Rapporter Share Besvaret December 2, 2012 Er der nogen der kan give en kort forklaring på hvordan man får en tegning af huset over i LK appen?Er helt blank på iPad. Købte den kun fordi man ikke kunne få appen til min Android tablet Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ole Besvaret December 3, 2012 Rapporter Share Besvaret December 3, 2012 Hejsa.Min erfaring er at iPad'en skalerer billedet, men du skal have nogenlunde styr på højde - bredde forholdet for ikke at få "luft" ved siderne eller for oven / neden.For at overføre dine billeder til iPad’en kan du benytte Appels ”fantastiske” iTunes software, som benyttes til at organiserer / flytte filer frem og tilbage mellem din iPad (eller anden Apple enhed) og så eksempelvis din PC med et Microsoft Windows styresystem på. Personligt synes jeg det stinker, men det er jo som med religion, jeg er bare mere til Microsoft gængse Windows systemer. Jeg har en Microsoft Live konto (i tidernes morgen en Hotmail konto), hvormed du automatisk også har adgang til Microsofts Cloud tjeneste SkyDrive. Her udveksler / gemmer jeg i forvejen mange af mine filer, og hvis du henter SkyDrive app’en til iPad’en, er alle de filer du har gemt på SkyDrive også tilgængelige på iPad’en. Det kunne være et alternativ til iTunes.God fornøjelse.Hilsner Ole Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret December 3, 2012 Rapporter Share Besvaret December 3, 2012 Fra et gammelt LK kursusmateriale kan jeg se sammenhængen mellem skærmopløsning og tegning/billede:1024*768 => 844*5481152*864 => 972*644I det nye boligprogram kan man også hente Sceneview tegninger/billeder i forskellige formater, bl.a. 800*600 og helt op til 1740*1088 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret December 3, 2012 Rapporter Share Besvaret December 3, 2012 Man kan jo også bare sende billedet til sig selv i en mail, og hente den vej igennem, endten fra mail appen eller webmail. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcbob Besvaret December 3, 2012 Rapporter Share Besvaret December 3, 2012 Er der nogen der kan give en kort forklaring på hvordan man får en tegning af huset over i LK appen?Er helt blank på iPad. Købte den kun fordi man ikke kunne få appen til min Android tabletDen nemmeste ad-hoc metode er at tilslutte med usb. Hermed mappes iPad som drev, og du kan bruge Windows stifinder... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret December 3, 2012 Rapporter Share Besvaret December 3, 2012 Tak for alle de gode svar. Nu har jeg flere måder at overføre min husplan, så jeg kan komme videre Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Mikael l
Hvor stort må billedet være i scenedesign, for at det passer til den app man kan hente til iPad?Eller tilpasser den selv billed størrelse?Mikael L
Link til kommentar
Del på andre sites
8 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts