Hop til indhold

Hjælp til varmetabsberegninger i det nye "tavlekat

Recommended Posts

Nogen der er så meget inde i det nye form for tavlekat, at de kan hjælpe mig med at tjekke om mine tavlekomponenter overholder kravene??Har hentet det nye program og forstår tilsyneladende ikke en dyt af det møgprogram. Synes det gamle tavlekat var så dejligt nemt og tog kun lige 5 min at køre igennem og det var det. Det nye minder jo alt for meget om pc-schematic og virker utroligt forvirrende.. og står og skal have bygget en tavle i denne uge. Det kunne bare være rart at være sikker på ens tavler opfylder kravene.. :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er en funktionel udgave af den gamle tavlekat ver. 4.1 jeg linkede til.Du skal desværre også have den rette java version instaleret. Nu er det et stykke tid siden jeg brugte den sidst, men mener det er en gammel MS udgave der skal bruges. Den findes vist endnu til download på LK's hjemmeside.Ellers søg lidt her i forummet da jeg erindre flere tråde omkring emnet for 2-3 år siden.

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok