Kenneth Knudsen1354922315 Skrevet November 20, 2012 Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 Hejjeg har nole 12v spot som jeg godt vil bytte om til LED spot, og vil godt kan køre Lysscenarier og lysdæmpning på dem.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret November 20, 2012 Rapporter Share Besvaret November 20, 2012 Jammen så skal du bare skifte lyskilden til en LED som producenten garanterer kan dæmpes. Og så skal du skifte det lampeudtag hvortill transformatoren er tilsluttet til et wireles udtag med dimmer. Måske skal din transformator også skiftes. Så alt ialt er det ikke "bare lige", men kommer an på flere ting som du bliver nødt til at teste - live og for egen regning, med mindre du kan overtale sælgeren til fuld returret. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Serdar Gulfahri Tandogan Besvaret February 2, 2013 Rapporter Share Besvaret February 2, 2013 Hvilkin type kan man bruge ihc svagstrøms installation? Eks. Telefon kabel min. 0,6 mm Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Kenneth Knudsen1354922315
Hejjeg har nole 12v spot som jeg godt vil bytte om til LED spot, og vil godt kan køre Lysscenarier og lysdæmpning på dem..
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts