Hop til indhold

TermIHC - Vista 64

Recommended Posts

Hej,Jeg har jo denne tidlige version af IHC controller og tilhørende DOS baserede software. Nu har jeg ny PC med windows home edition 64 bits ... nu fik jeg ikke lige en serielport indbygget i PC, men har så indkøbt en USB til seriel adapter. Så er jeg kørende! NEJ - programmet kan ikke afvikles under vista 64!!Nu var det lige så godt ... er der nogen her som har en work around på dette problem?VenligstJens

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvorfor ikke krybe til nu og få skiftet til en Visual Controller. Jeg har set adskillige i den blå avis til ingen penge (dem der skifter til Wireless skal jo af med den gamle Controller). Det kræver selvfølgelig stadig at du kan få hul igennem via RS232 porten, ellers er det vel den nye fagre (og gode) verden med USB og LAN

Link til kommentar
Del på andre sites

hmm McenterFreak (hehe sikke et navn) :-) Jo, det kunne da godt være, at jeg skulle tage og skifte.Lad mig lige høre en ting i den forbindelse. Det rent softwaremæssige forventer jeg at klare selv ved programmering ... Og ihc-user.dk er jo friske med gode råd og vejledning, hvis jeg skulle løbe ud i problemer.Men den fysiske tilslutning på tavlen ... er alle de nuværende tilslutninger bare lige at "kopiere" over på den nye. Altså der hvor x ledning sidder i controller skal x ledning sidde i den nye?VenligstJens

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok