michael christiansen Skrevet November 17, 2012 Rapporter Share Skrevet November 17, 2012 Nogen der ka forklare hvorfor den ik lukker for varmen når begge temp er opfyldt?? house-20100130.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas J. Rasmussen Besvaret November 18, 2012 Rapporter Share Besvaret November 18, 2012 Mit bud er at tiden for "varme on" ikke er udløbet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 michael christiansen Besvaret November 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 18, 2012 Det var da en mulighed jeg må prøve at sætte den til 0 og så prøve.Vender tilbage om det virker.Takker indtil videre.Hilsen Michael Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 michael christiansen Besvaret November 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 18, 2012 Det hjalp ik noget, den vil godt tænde for varmen men ikke slukke igen når begge temp er nået. jeg ka sku i lige greje hvad det er der gør det..Hilsen Michael Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret November 19, 2012 Rapporter Share Besvaret November 19, 2012 Prøv at vedhæfte dit program, så kan det være vi kan finde en fejl i det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcbob Besvaret November 19, 2012 Rapporter Share Besvaret November 19, 2012 Hej MikaelHer i efteråret har jeg også koblet min styring af gulvvarme over på IHC.Jeg har desværre også problemer med at den engang imellem ikke slukker for varmen, selvom begge setpunkter + hysterese er opfyldt Så jeg er bange for at der er en fejl i FB 5.2.05a Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 michael christiansen Besvaret November 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 19, 2012 Har lige snakket med lk der kommer en ny blok her en af dagene de kendte godt fejlen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcbob Besvaret November 19, 2012 Rapporter Share Besvaret November 19, 2012 Har lige snakket med lk der kommer en ny blok her en af dagene de kendte godt fejlen OK.Så gider jeg ikke selv lede efter fejlen. For det er da godt nok en større omgang spaghetti kode de har fået brygget samme...Håber ikke "En af dagene" løber op i alt for mange af slagsen... :dry: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcbob Besvaret November 19, 2012 Rapporter Share Besvaret November 19, 2012 Nå – det var jo ikke så slemt alligevel. Og min erfaring siger mig, at man skal passe på med at vente på LK – man kan godt komme til at vente meget længe...Det som jeg har fundet ud af er, at fejlen opstår hvis man kommer over setpunkt + hysterese mens pulsvarme har tændt for varmen. Så skal slukker den ikke for varmen.Der skal kun lige laves 1 lille rettelse, så kører det (for mig...)Se screendump Standen_med_ledninger.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcbob Besvaret November 28, 2012 Rapporter Share Besvaret November 28, 2012 Hej MichaelLykkedes det også for dig?Jeg har ingen problemer haft, siden min bugfix i FB 5.2.05.a Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret November 28, 2012 Rapporter Share Besvaret November 28, 2012 Hej MichaelLykkedes det også for dig?Jeg har ingen problemer haft' date=' siden min bugfix i FB 5.2.05.a [/quote']Hej ihcbob Jeg er også ved at implementere varmestyringen i min installation, jeg har pt monteret 6 stk af Zigza's temp. følere, og det ser fint ud på tlf, men jeg har ikke monteret aktuatorerne endnu.Jeg har kigget på dit billede men kan ikke se hvad det er for en ændring du har lavet i FB'en. Kan du beskrive det eller evt. smide FB'en op?Mvh Bjarne Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcbob Besvaret November 28, 2012 Rapporter Share Besvaret November 28, 2012 Så er billede rettet, så det er mere synligt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 michael christiansen Besvaret November 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 28, 2012 Hej ihcbobdet virker fint med dit fix, men nu har lk sendt mig en ny blok til test men den er heller ik rigtig go så de arbejder videre, jeg spurgte også om ik de kunne lave så man kunne sætte setpunkt gulv på appen også.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcbob Besvaret November 28, 2012 Rapporter Share Besvaret November 28, 2012 ok - kunne de ikke finde fejlen?Eller har de bare introduceret nye fejl?Mht setpunkt justering, kunne jeg også godt tænke mig at de løsnede MEGET op for, hvordan de afgør om det skal være muligt at justere eller ej.Jeg har lige indført en dæmpning af aktuel temperatur, så den ikke står og åbn luk åbn luk åbn luk åbn luk åbn luk åbn luk åbn luk åbn luk åbn luk åbn luk åbn luk åbn luk åbn luk åbn luk åbn luk telestat få sekunder af gangen, når den er på grænsen af hysterese.I bund og grund er det jo bare en 1 FB, der er indskudt mellem temperatur føler og varmestyring, men det gør så desværre at setpunkt justering ikke længere er muligt.... ahrrrrr Nå men når det virker, så er det jo også sjældent man skal justere. - Det er bare lidt ahrrrr - irreterende... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret December 2, 2012 Rapporter Share Besvaret December 2, 2012 Så er billede rettet' date=' så det er mere synligt [/quote']Puuha, det fatter jeg ikke helt. Hvad skal man helt præcist gøre, ændre noget eller lave et nyt link i fb, eller hur? Har har åbnet fb, men fatter det ikke.Aller bedst, vil du smide din tilrettede blok op? Mvh Bjarne Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcbob Besvaret December 3, 2012 Rapporter Share Besvaret December 3, 2012 Aller bedst' date=' vil du smide din tilrettede blok op? [/quote']Hej BjarneHer er min tilrettede FB... house-20100215.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
michael christiansen
Nogen der ka forklare hvorfor den ik lukker for varmen når begge temp er opfyldt?? house-20100130.vis
Link til kommentar
Del på andre sites
15 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts