kim henriksen Skrevet November 10, 2012 Rapporter Share Skrevet November 10, 2012 Hej alle Jeg er nybegynder her Jeg vil gerne vide hvordan man henter de der fb (.ifb filer) blokke for jeg kan ikke få det til at virke. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 Er det fra LK eller dem der postes her i trådene ?De sidste skal du gemme de vedhæftede filer på din PC først. Hvis det er et helt .vis projekt skal du rette filtypen til alle. Og så selv navngive filen når du gemmer den. Så kan du åbne projektet direkte i Visual.Herefter kan du gemme FB, ved at høljreklikke, vælge gem (et passende sted kunne være mappen Egne Funktionsblokke). Herefter skal Visual genstartes før den finder de nye gemte FB.Det er stort set samme opskrift med filerne fra LK. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
kim henriksen Besvaret November 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 det er også det jeg har prøvet men det virker ikke.Hvis jeg findet en fb under download og vælger gem som og kalder den .vis der efter prøver at åbne den kommer der en fejl.se vedhæftet Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 Projekter hedder .visFunktionsblokke hedder .ifbFunktionsblokke gemmes normalt i:C:\Program Files\LK IHC Control\IHC Visual\FunctionBlocks\.... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 GUIDE TIL DOWNLOAD lavet af Allan Nissen herinde. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts