Hop til indhold
  • 0

Hjælp - ingen adgang til viewer og Administrator

Peter Johansen1354922313
 Share

Spørgsmål

Hej.Har demonteret en gammal IHC controller V1 og købt en brugt V2 med viewer på DBA. Controlleren har type nr.: 820BA400. Selve programkonverteringen gik fik og alt andet end controller er genbrugt. Ved start og her efterfølgende, kan jeg fint kommunikere med controlleren med USB. Up- og down-load fungere upåklageligtMit store problem er, at jeg ikke kan komme i kontakt med viewerdelen, heller ikke over USB. Jeg oplever følgende:- "http://usb" fejler og kan ikke vises.- Direkte afvikling af C:\Program Files\LK IHC Control\IHC Viewer\jws\administrator fejler med disse detaljer:com.sun.deploy.net.FailedDownloadException: Unable to load resource:" http://usb/jws/administrator.jnlp" at com.sun.deploy.net.DownloadEngine.actionDownload(Unknown Source) at com.sun.deploy.net.DownloadEngine._downloadCacheEntry(Unknown Source) at com.sun.deploy.cache.ResourceProviderImpl.getResourceCacheEntry(Unknown Source) at com.sun.deploy.cache.ResourceProviderImpl.getResourceCacheEntry(Unknown Source) at com.sun.deploy.cache.ResourceProviderImpl.getResource(Unknown Source) at com.sun.javaws.Launcher.updateFinalLaunchDesc(Unknown Source) at com.sun.javaws.Launcher.prepareToLaunch(Unknown Source) at com.sun.javaws.Launcher.prepareToLaunch(Unknown Source) at com.sun.javaws.Launcher.launch(Unknown Source) at com.sun.javaws.Main.launchApp(Unknown Source) at com.sun.javaws.Main.continueInSecureThread(Unknown Source) at com.sun.javaws.Main.access$000(Unknown Source) at com.sun.javaws.Main$1.run(Unknown Source) at java.lang.Thread.run(Unknown Source)Firmware opdateret til nyeste.Har prøvet med opdatering af Java til V7, men gav ikke noget positivt resultat.Kan af gode grunde ikke kommunikere over LAN med controlleren, da jeg ikke kan angive IP, GW og subnet.Mon den brugte controller/viewer er defekt.Takker for idéer og input :(

Link til kommentar
Del på andre sites

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Fantastisk - i gode mennesker - det virker nu :laugh: En reset af firmware, et par forsøg med indlæsning af V2.7.166 (det fejlede et par gange) og så slutteligt indlæsning af projektet. Efter lidt tid var det muligt, for første gang, at tilgå "Administrator" via USB, angive korrekt netværksopsætning og vupti - nu kører det hele fra LAN.Jeg takker og bøjer mig i gruset af respekt.Håber jeg en dag kan give mit bidrag her, på tilsvarende vis.Hilsen Peter.

Link til kommentar
Del på andre sites