SilverLine Skrevet November 3, 2012 Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 Hej forumEr jeg den eneste, der ikke kan installere visual 2 softwaren i Windows 8 ? Når man trykker på "installere" sker der sådan ca. ikke noget :(Update >> Løste det på samme måde som man skal i Win 7, beklager ulejligheden Martin Abildgaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcbob Besvaret November 3, 2012 Rapporter Share Besvaret November 3, 2012 Men vi kan konkludere at Visual virker fint i Win8 (desktop mode) ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret November 3, 2012 Rapporter Share Besvaret November 3, 2012 JA Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 SilverLine Besvaret November 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 4, 2012 Jep Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Klaus Burgdorf Besvaret November 26, 2012 Rapporter Share Besvaret November 26, 2012 Hej,Kan du også trække dokumentation og rapporter? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret December 14, 2012 Rapporter Share Besvaret December 14, 2012 Hej forumEr jeg den eneste, der ikke kan installere visual 2 softwaren i Windows 8 ? Når man trykker på "installere" sker der sådan ca. ikke noget :(Update >> Løste det på samme måde som man skal i Win 7, beklager ulejlighedenDet er ikke et Win 8 problem. Det er bare elendig håndtering fra LK. Det problem har eksisteret i al den tid den nuværende version har eksisteret. Og i modsætning til en seriøs leverandør, så gør LK intet for at løse det, de gider ikke engang at beskrive den workaround der skal til: du skal åbne zip filen, og dykke ned i den for at finde setup filen (jeg væver lidt her, for jeg kan ikke lige huske det, og er ikke lige ved den rette PC) så skulle det lykkes. Hvis ikke så skriv igen, så finder jeg den korrekte sti Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
SilverLine
Hej forumEr jeg den eneste, der ikke kan installere visual 2 softwaren i Windows 8 ? Når man trykker på "installere" sker der sådan ca. ikke noget :(Update >> Løste det på samme måde som man skal i Win 7, beklager ulejligheden
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts