Rene.Qvist Skrevet October 29, 2012 Rapporter Share Skrevet October 29, 2012 Er der nogen der ved om der findes en måde hvor man kan få debug output ud fra sin controller, så man måske kunne se hvad det er for en event i ens program der får controlleren til at gå ned / genstarte / hængeMin controller hang pludseligt i går aftes lidt før midnat, og var helt unresponsive, det har den aldrig gjort før.så jeg kunne ikke andet end at tage strømmen fra den, så kom den op men hang igen efter 15 min, og så lidt efter igen genstartede den selv, og i samme moment slettede den lige alle tællere i alle funktionsblokke tilbage til 0, så alle mine statistikker gik lige i vasken.... any ideas ? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ihcbob Besvaret October 29, 2012 Rapporter Share Besvaret October 29, 2012 Hvis du ikke kører sidste nye firmware, så prøv at opgradere.Der er nemlig en firmware, der har disse problemer ved skift til vintertid... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rene.Qvist Besvaret October 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 29, 2012 Har så lige opgraderet fra 2.7.132 til 166, dejligt at opgraderingen for en gang skyld var uninterruptable, så ikke alle ens output vipper engang, ligesom tidligere opgraderinger Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret October 29, 2012 Rapporter Share Besvaret October 29, 2012 Jeg tror du har været heldig. Da jeg opgradered fra 2.7.132 til 2.7.166 blev mit program nok en gang smadret da jeg første gang ville rette i det, og under selve opgraderingen røg alt lys i 5 min. Jeg opgraderede selvfølgelig en sen aften. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret October 29, 2012 Rapporter Share Besvaret October 29, 2012 Ja, jeg mener også at kunne huske alt blev resat. Tællere forfra på 0, og lys blinkede. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rene.Qvist Besvaret October 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 29, 2012 Så har jeg været heldig, jeg har lige redigeret mit projekt, og os tilrettet mit web scene view en del, har ikk haft nogle problemer.Jeg kan dog se at controlleren har foretaget en genstart inden for den seneste time hvor jeg har redigeret, men jeg har ikk lagt mærke til det, jeg ku bare se det i loggen.Så igen ingen blink eller noget ved genstartHvor meget har i andre gjort i at udskifte funktionsblokke når der er kommet nye versioner af dem ? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret October 30, 2012 Rapporter Share Besvaret October 30, 2012 Der er et gammelt huskeråd:If it aint broke, dont fix it.Så hvis ikke jeg oplever problemer er der ingen grund til at opgradere. Med mindre der tlføjes nye features/faciliteter som man simpelthen ikke kan leve uden. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret October 30, 2012 Rapporter Share Besvaret October 30, 2012 Der er et gammelt huskeråd:If it aint broke' date=' dont fix it.[/quote']Jeg kender en, som har lidt svært ved at følge det råd. :whistle: Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts