Hop til indhold

Debug ved controller genstart / nedbrud

Share

Recommended Posts

Er der nogen der ved om der findes en måde hvor man kan få debug output ud fra sin controller, så man måske kunne se hvad det er for en event i ens program der får controlleren til at gå ned / genstarte / hængeMin controller hang pludseligt i går aftes lidt før midnat, og var helt unresponsive, det har den aldrig gjort før.så jeg kunne ikke andet end at tage strømmen fra den, så kom den op men hang igen efter 15 min, og så lidt efter igen genstartede den selv, og i samme moment slettede den lige alle tællere i alle funktionsblokke tilbage til 0, så alle mine statistikker gik lige i vasken.... any ideas ?

Link til kommentar
Del på andre sites

Så har jeg været heldig, jeg har lige redigeret mit projekt, og os tilrettet mit web scene view en del, har ikk haft nogle problemer.Jeg kan dog se at controlleren har foretaget en genstart inden for den seneste time hvor jeg har redigeret, men jeg har ikk lagt mærke til det, jeg ku bare se det i loggen.Så igen ingen blink eller noget ved genstartHvor meget har i andre gjort i at udskifte funktionsblokke når der er kommet nye versioner af dem ?

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok