Hop til indhold

sluk alt kl 002

Recommended Posts

IHC er nyt og lidt svært lige helt at forstå synes jeg, Jeg er igang med at rode med det selv, da min ihc mand er "spunget" fra. En ting kan jeg ikke forstå. Jeg vil gerne lave en sluk alt funktion. Kan ikke rigtigt finde ud af om jeg allerde har det.Det mystiske er at kl. 002 slukker alt strøm! Jeg kan se nogle steder der står input timer, hvis jeg høre klikker på en "data linie" og vælger vis program.Men jeg kan ikke ændre denne.Hjælp.Synes jeg har kigget igennem diverse spørgsmål herinde uden at finde det rigtige svar. LK IHC Visual 2.6.65 (u/vivewer)Håber du nogen af i "hårde" herinde vil smide et svar,

Link til kommentar
Del på andre sites

Når du starter fra bunden, så er manualen et "MUST READ" jeg synes at den er ret god, og grundig.Den nyeste ligger på LK hjemmeside...Mht at lyset slukker, så tror jeg det skyldes en fejl der har været i en FB (FunktionsBlok), som gjorde at alt lys slukker kl midnat. Uret går sikkert bare forkert i din controller...

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok