Per Nielsen1354922233 Skrevet October 24, 2012 Rapporter Share Skrevet October 24, 2012 Er der en som har et diagram til at lave sit ejet stik som er et USB stik i den ene ende og et RS232 hun i den anden ende Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret October 24, 2012 Rapporter Share Besvaret October 24, 2012 Nu ved jeg ikke lige hvad du skal bruge det til, men USB og RS232 er 2 forskellige måder at kommuniker på. De konverter du kan købe hos diverse computer pusher o.s.v. indeholder noget elektronik som oversætter kommunikationen for dig. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Per Nielsen1354922233 Besvaret October 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 24, 2012 Jeg skal bruge det til at min computer kan tale med IHC controleren Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin Abildgaard Besvaret October 24, 2012 Rapporter Share Besvaret October 24, 2012 Du skal bruge en converter som tidligere nævnt. Se eks:USB to serialSå har du en seriel port som i "gamle dage"Herfra skal du så bruge et Seriel kabel som passer til IHC controlleren. Nu kan jeg ikke lige huske pinlayout, men det kan du finde her i forummet. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts