Hop til indhold

tænding

Recommended Posts

mit ihc er ren kiptændinger og nu jeg begyndt at lege lidt med det:har et tryk der tænder entreennu vil jeg ha et tryk der skal tænde for entre/gang/vaskerumproblemet opstår hvis lyset i forvejen er tændt i feks entreen så slukker det ....tydeligvis er jeg meget rusten i IHC og bruger forkert blok eller måde at styre dette på ....what to do???

Link til kommentar
Del på andre sites

tak........så skal jeg vel tilsvarende lave en sluk for at deaktivere denne rute? ....
Ja det var da en mulighed.Du kan også lave så langt tryk slukker alle.Eller lave en FB, der kan tænde alle, hvis de ikke alle er tændt, og omvendt slukke alle, hvis de alle er tændt.Lad fantasien rulle... ;)
Link til kommentar
Del på andre sites

Ja det hurtigste og mest simple plejer at være kip FB.Gem projektet så har du altid noget at falde tilbage på.Herefter vil jeg foreslå du prøver at hente LK's standard hus FB og kopiere ind i dit projekt.De understøtter alle de mest normale forekommende funktioner, såsom, scenarier, sluk alt, ringeklokke, og alarm blink, tisserute og meget mere. De er faktisk ikke så svære at bruge fordi det er lavet så de passer sammen, og man kan jo nøjes med at bruge det af dem man vil.

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok