Hop til indhold

16 bit applikation kan ikke installeres på WIN7

Recommended Posts

Hej IHC brugere,Jeg købte i 2005 et hus fra 2000, med IHC installeret.Controlleren er den type hvor man forbinder via RS232.Mit problem:Jeg vil gerne ind og sætte uret korrekt, da lyset udenfor tænder/slukker på forkerte tidspunkter. Desuden styrer det også min natsænkning.Men når jeg prøver at installere det gamle SW (IHC_Service_Setup.exe fra 2003), så får jeg følgende meddelelse:"Unsupported 16-Bit Application:The program c: ..........Setup.exe" cannot run due to incompatibility with 64-bit versions of Windows ...". Jeg har prøvet at køre som administrator, samme problem.Jeg har sidst forbundet til controlleren i 2008.Findes der en 64-bit version af dette gamle problem?Hvad er der ellers af muligheder for at få kontakt med min gamle controller?Mvh & tak for jeres support,Erik

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Lars,tak for svaret. Hvis installationen af 1.32 lykkes, og det også lykkes at connecte til controlleren, vil jeg så være i stand til at udtage det kørende program (som man kunne i gamle dage)? Jeg er nemlig ikke sikker på at jeg har en kopi af det kørende program, da en elektriker har rettet noget for 2-3 år siden.Mvh Erik

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja.Bemærk dog der kan være andre ting der kan drille, f.eks. Java og com port adgang/driver.Men selve programmet burde altså nok kunne installeres, uanset det ikke er en 64bits udgave.Ellers mener jeg der er noget med man kan vælge hvordan windows skal opføres sig overfor gamle programmer.Prøv at Google det "DOS on Win7 64bit"

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok