Jacob Nielsen1354922309 Skrevet October 12, 2012 Rapporter Share Skrevet October 12, 2012 HeyNår i nu kører jeres gulvvarmestyring på IHC'en hvilke rumfølere bruger i til dette?Jeg har ikke indførings rør i betonen, så den mulighed er der ikke.MvhNielsen 4180 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret October 12, 2012 Rapporter Share Besvaret October 12, 2012 Pt findes der kun fortråede temperatur følere til IHC. Enten orginale LK eller zigza's alternative sensorer.Der er altså ikke umoddelbart nogen mulighed for trådløse sensorer.En mulighed kunne måske være at udskift fortråde tryk til wireless og anvende kablingen til sensorer. Eller måske forlænge kablingen lidt hvis Ikke alle ledere er brugt og placere sensorer lige over tryk. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas J. Rasmussen Besvaret October 13, 2012 Rapporter Share Besvaret October 13, 2012 Jeg har regnet med at bruge model AF fra Zigzag i alle rum, undtagen badeværelset hvor jeg vil bruge model E med fugtføler der også kan styrer ventilatoren. Følerne monteres i en dåse i loftet, hvor der er til at trække nye kabler rundt. netop fordi jeg ikke fik trukket rør med rundt inden gulvet blev støbt og væggene vandskuret. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret October 13, 2012 Rapporter Share Besvaret October 13, 2012 Det er også OK.Husk dog at temperaturene du kommer til at måle nok er lidt højere en den "rigtige" rumtempetur, men der kan du klare vha offset. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jacob Nielsen1354922309 Besvaret October 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 13, 2012 Ville det være muligt at lave det med PT100 følere, hvis disse kunne trækkes frem, og så ville jegmåske overveje en på/i gulv og en i hoved højde, så der kunne laves nogle forudsætninger? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jacob Nielsen1354922309 Besvaret October 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 13, 2012 Kan nogle henvise til noget herinde, eller andresteder, hvor jeg kan lære mere om mulighederne? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Klaus Larsen Besvaret October 13, 2012 Rapporter Share Besvaret October 13, 2012 Hvis du skal bruge PT100 så kik på denne:http://www.zigza.dk/IHC_Sensorer_Følere/IHC_Analog_0-10V_H Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jacob Nielsen1354922309
HeyNår i nu kører jeres gulvvarmestyring på IHC'en hvilke rumfølere bruger i til dette?Jeg har ikke indførings rør i betonen, så den mulighed er der ikke.MvhNielsen 4180
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts