Hop til indhold
  • 0

Problemer med at opsætte alarm med gammel kodetast

Jesper Støvring
 Share

Spørgsmål

Hejsa...Har lige fået monteret en ny controller med viewer (Visual 2). Fik så programmeret det hele om, da man jo ikke kan overføre fra visual 1 til visual 2. Alt virkede første gang - Hurra :) Men manglede kun lige at opsætte alarmen. Jeg har lavet en opsætning magen til den der var i visual 1. (virkede fint i visual 1). Når jeg tilkobler alarmen nu (LYSER RØD PÅ TASTATUR), fungere alt som det skal. Men når jeg frakobler alarmen(LYSER GRØN PÅ TASTATUR) bliver den ved med at være aktiv. Hvis jeg så tilkobler den igen(LYSER RØD PÅ TASTATUR), slår den fra og jeg kan så frakoble den på tastaturet(LYSER GRØN PÅ TASTATUR) Altså 2X for at frakoble det :angry: . Det er et LK ALARM kodetastatur med memory fra årgang 2001. Der er kun en 24V indgang fra dette. Men det virkede jo med visual 1. (Når det lyser GRØN er der ingen signal fra det og når det lyser RØD er der signal fra indgang 5.03 i min opsætning) Håber der er nogen der kan hjælpe. Mvh. Jesper

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Hvis det er fb. 6.2.01.g. du bruger, kan du prøve om denne tilrettede fb. fungerer.Jeg har indsat en ekstra indgang (Til- og frakobling af totalalarm med gammel type kodetastatur), som dit kodetastatur skal forbindes til. Alarm er tilkoblet når indgang er ON og frakoblet når den er OFF.[attachment=2085]Dust.zip[/attachment]

Link til kommentar
Del på andre sites