Michael Hansen1354922217 Skrevet October 6, 2012 Rapporter Share Skrevet October 6, 2012 Jeg har en Uni 400 dæmper på mit badeværelse. Synes at have set på billeder af IHC Remote app hvor der ligesom skyder til lyddæmpere. Men den er ikke i min Remote app... Hvad gør jeg forkert? Eller findes slet ikke? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret October 6, 2012 Rapporter Share Besvaret October 6, 2012 Citat Jeg har en Uni 400 dæmper på mit badeværelse. Synes at have set på billeder af IHC Remote app hvor der ligesom skyder til lyddæmpere. Men den er ikke i min Remote app... Hvad gør jeg forkert? Eller findes slet ikke?Det er kun wireless lysdæmpere der kan styres med "slider".Med Unidimmer er du nødt til at aktivere dit tryk, i IHCRemote i stedet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret October 7, 2012 Rapporter Share Besvaret October 7, 2012 Og netop derfor skifter flere deres uni dæmpere ud med wireless dæmpere - mig selv inklusiv Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret October 7, 2012 Rapporter Share Besvaret October 7, 2012 Ja som det er pt., er de eneste rigtige dæmpere at vælge til IHC, uden tvivl de wireless modeller. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Michael Hansen1354922217
Jeg har en Uni 400 dæmper på mit badeværelse. Synes at have set på billeder af IHC Remote app hvor der ligesom skyder til lyddæmpere. Men den er ikke i min Remote app... Hvad gør jeg forkert? Eller findes slet ikke?
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts