Morten1354922313 Skrevet September 25, 2012 Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 Jeg har et IHC Net system i vores hus hvor der er monteret et IHC Net Antenne A100 modul til at føre et RF TV signal ud på IHC Net RJ45 stikket.Jeg kan godt se hvordan jeg skal forbinde signalet fra Fiber boksen RF udgang til Antenne A100 modulet. Men mit spørgsmål er hvordan jeg skal få signalet ud inde i soveværelset? Skal jeg bruge et Antenne modul til at køre signalet tilbage fra RJ45 patch kablet til et almindelig antenne kabel + stik?Hvordan er tingene koblet sammen inde i Antenne A100 modulet? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin Abildgaard Besvaret September 25, 2012 Rapporter Share Besvaret September 25, 2012 Jeg har et IHC Net system i vores hus hvor der er monteret et IHC Net Antenne A100 modul til at føre et RF TV signal ud på IHC Net RJ45 stikket.Jeg kan godt se hvordan jeg skal forbinde signalet fra Fiber boksen RF udgang til Antenne A100 modulet.Du skal montere kablet fra fiberboksen på INDgangen (F-connectoren bag afdækningen) Men mit spørgsmål er hvordan jeg skal få signalet ud inde i soveværelset? Skal jeg bruge et Antenne modul til at køre signalet tilbage fra RJ45 patch kablet til et almindelig antenne kabel + stik?Du skal bruge et: http://www1.lk.dk/servlet/GenereringMainContext?LKnummer=378P0001 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten1354922313 Besvaret September 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 27, 2012 Tak for svaret. Kunne forstå på LK at mit Antenne modul var udgået fordi det ikke understøtter mpeg4 signaler...ved så ikke rigtig om jeg får problemer med at få mit analoge fiber signal igennem men det må tiden vise nu har jeg købt dette kabel. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret September 30, 2012 Rapporter Share Besvaret September 30, 2012 Tak for svaret. Kunne forstå på LK at mit Antenne modul var udgået fordi det ikke understøtter mpeg4 signaler...ved så ikke rigtig om jeg får problemer med at få mit analoge fiber signal igennem men det må tiden vise nu har jeg købt dette kabel.Nu ved jeg ikke rigtigt hva der menes med mpeg4 signaler, men jeg kan konstatere at alle (ikke kodede) kanaler kan ses her fra min antenne via IHC antennemodulet. Jeg har ikke Boxer, men DR HD kører fint, og det er så vidt jeg ved mpeg4Jeg tror til gengæld ikke at du kan køre dit fiber signal igennem, da det, såvidt jeg ved, kører på en hel anden frekvens end IHC Net antennemodulet kan klare Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret October 1, 2012 Rapporter Share Besvaret October 1, 2012 Alle TV signaler uanset om de er digitalt kodet eller bare gammeldags analoge vil, hvis det sendes gennem et standard coax TV medie, kunne transmiteres/distribueres via IHC-net. Det skyldes båndbredden i VHF og UHF båndet er det der anvendes. Dvs også DVB-T og DVB-C signaler burde kunne transmiteres gennem IHC-net mediet, da de anvender samme frekvensbånd.Der kan så være nogle krav til støj, signalstyrke, dæmpning mm. som gør det ikke kan lade sig gøre i nogle/enkelte tilfælde.Satelit signaler anvender andre frekvensbånd og kan derfor ikke umiddelbart distribueres i IHC-net.Fiber signaler burde jvfr. Ovenstående virke OK når først du har signalet på coax. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten1354922313 Besvaret October 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 1, 2012 Tak for svarene lyder til der er håb. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts