Soylant Skrevet September 21, 2012 Rapporter Share Skrevet September 21, 2012 Hej allejeg skal til at koble mit gulvvarme samt alarm til, jeg har 9 telestater, 3 alarm pir og alarm backup modul, Så var det jeg lige kom til at tænke, jeg har en 15 og en 72w strømforsyning, kan den 72w trække både alarm og gulvvarmen ? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret September 21, 2012 Rapporter Share Besvaret September 21, 2012 Hej allejeg skal til at koble mit gulvvarme samt alarm til' date=' jeg har 9 telestater, 3 alarm pir og alarm backup modul, Så var det jeg lige kom til at tænke, jeg har en 15 og en 72w strømforsyning, kan den 72w trække både alarm og gulvvarmen ?[/quote']Jeg kører selv med en 72W strømforsyning uden problemer på et lignende setup. Jeg har også 9 telestater, 5 alarmpir, controller, backup, 7 output, 6 input + det løse, så det må blive et ja. ;)EDIT: Må hellere lige tilføje, at mine telestater er opgivet til 2W stykket. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Soylant Besvaret September 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 21, 2012 Det er bare perfekt, ville bare være helt sikker :-)... Tusind tak for hjælpen Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ihcbob Besvaret September 21, 2012 Rapporter Share Besvaret September 21, 2012 Husk telestater skal ikke med på backup modulet... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Soylant Besvaret September 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 21, 2012 Ha ha nej det skal jeg nok lade Værsgod med.... Har du forstand på output moduler??? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ihcbob Besvaret September 21, 2012 Rapporter Share Besvaret September 21, 2012 .... Har du forstand på output moduler??? Altså forstand og forstand... - Hvad vil du vide? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Soylant Besvaret September 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 22, 2012 er det tilladt at kører stikkontakter på output modulet ?? og nu siger du at du har et 24v og 72v strømforsyning i dit setup, man kører vel ikke begge strømforsyninger op i controlleren gør man? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret September 22, 2012 Rapporter Share Besvaret September 22, 2012 er det tilladt at kører stikkontakter på output modulet ?? og nu siger du at du har et 24v og 72v strømforsyning i dit setup' date=' man kører vel ikke begge strømforsyninger op i controlleren gør man?[/quote']Hvis det er mig du mener, har jeg da ikke skrevet at jeg bruger 2 strømforsyninger. Jeg bruger KUN en 72W.Du må gerne forsyne stikkontakter gennem et outputmodul. Det er bl.a. det de er beregnet til. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Soylant Besvaret September 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 22, 2012 ja det er dig :-)... min fejl havde læst det som du også kørte med 2 strømforsyninger, skal jeg droppe den 15w eller skal jeg lade den trække controlleren og så min 72w til resten ? har du en ide til det :-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret September 22, 2012 Rapporter Share Besvaret September 22, 2012 Drop 15w forsyningen og lav det hele på traditionel vis med en 72w udgave og backup modul der forsyner controlleren og vitale dele i tilfælde af strømsvigt. (Telestater er ikke vitale.) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts