Nikolai Andersen Skrevet September 16, 2012 Rapporter Share Skrevet September 16, 2012 Hej... Har så besluttet at skifte min gamle controller ud med en ny v.2 og kan ikke indlæse den gamle fil, er der en løsning på det, eller er det forfra med det hele ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Claus Frederiksen Besvaret September 16, 2012 Rapporter Share Besvaret September 16, 2012 Velkommen til. Læs venligst reglerne for dette forum - her står bl.a. at man skal søge, før man starter en post for at få svar på et problemet. (link til regler)Emnet opgradering fra ver 1 til ver 2 har været oppe mange gange - prøv selv og søg... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Nikolai Andersen Besvaret September 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 16, 2012 ok, havde ellers søgt, men ikke fundet det svar jeg manglede...Er dog endt med at programmere det hele om igen... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret September 17, 2012 Rapporter Share Besvaret September 17, 2012 Det er desværre også svaret, med mindre man hedder LK :-( Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Nikolai Andersen
Hej... Har så besluttet at skifte min gamle controller ud med en ny v.2 og kan ikke indlæse den gamle fil, er der en løsning på det, eller er det forfra med det hele ?
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts