Karsten Holm Skrevet September 11, 2012 Rapporter Share Skrevet September 11, 2012 HejHar lys i min gargae, og det bliver styret med 1.4.0 (mener jeg det er) men der er mulighed for at tænde og slukke lyset normalt, men hvis skumting siger det er ok at tænde og man så går derud, så siger Pir at nu tænder jeg lyset... men der er det jo lidt træls at man ikke kan gå til kontakten og slukke lyset, så det ikke tænder via pir mere... (ved hygge stunder, Fest.m.m i garagen) kan man ikke lave det så man har mulighed for at overstyre Pir med tænd/sluk....????Mvh Karsten Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik Roland Jensen Besvaret January 13, 2013 Rapporter Share Besvaret January 13, 2013 HejJeg har lign problem. Min PIR er li'som deaktiveret efter jeg har lavet tænd med timer i carport. Er der en venlig sjæl, som kan hjælpe med at få den re-aktiveret - mens vi beholder tænd med timer/ alm sluk - således at PIR'en har sit eget liv?MvhHenrik Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts