MekTrik Skrevet September 9, 2012 Rapporter Share Skrevet September 9, 2012 Hejhar lavet et program til solvarmenår jeg simuler det virker det supermen når jeg lægger det på controleren virker det ik. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret September 9, 2012 Rapporter Share Besvaret September 9, 2012 Prøv at vedhæfte det, så kan det være der er nogen der kan spotte årsagen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcbob Besvaret September 9, 2012 Rapporter Share Besvaret September 9, 2012 Rekursive kald virker i simulering men ikke i controller. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MekTrik Besvaret September 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 9, 2012 det er solfanger 03-09-2012meningen er at jeg gerne vil kune skifte mellen VVB-GV GV-VVB eller KUN GVmen virker ikkeDemo_Link_v26_1.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcbob Besvaret September 9, 2012 Rapporter Share Besvaret September 9, 2012 Det er pga rekursive kald.Du skal dele det op i mange små programmer, som ikke forårsager at samme programstump trigges igen af "sig selv". Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MekTrik Besvaret September 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 9, 2012 okimå prøve og lave så feks pumpen at der kun er et sted hvor den bliver startet fra Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
MekTrik
Hejhar lavet et program til solvarmenår jeg simuler det virker det supermen når jeg lægger det på controleren virker det ik.
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts