Hop til indhold
  • 0

350LR - Hvordan i alverden....

Peter Gram
 Share

Spørgsmål

Så blev jeg endelig færdig med at isætte ny controller og uploade et konverteret program i den nye controller. Alt virker helt perfekt, på nær mine 2 dimmere (350LR). Jeg synes at jeg har forsøgt stort set alt, men det virker bare ikke...Dimmerne er i tavlen monteret således:Klemme 1 i toppen = Input 24 modul i samme indgang som trykket er ført tilKlemme 2 i toppen = 24V på controlleren230V i bunden = Udgang på Output 230 modulJeg har benyttet FB 1.2.01.c og har indsat en Dimmer 350LR/600CR/1000LR i installationen. Jeg kan sagtens få lys på udgangen, men kun så længe jeg holder trykket inde. Slipper jeg trykket slukker dimmeren. Så et eller andet er tydeligvis ikke korrekt :unsure: Jeg er åben for gode løsningsforlsag :)Mange tak!post-747-13549256844307_thumb.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0
Jeg har læst manualen til dimmeren og netop derfor forstår jeg ikke den opsætning som er lavet omkring disse dimmere.Alt virkede helt fint i IHC Term. Da var programmeringen iflg. min udskrift så simpel som følgende:Indgangsnummer: 25>: OnU025 END<: END
Det lyder godt nok til at der er lavet en "alternativ" montering af den dimmer. OGSÅ hvis man kigger i manualen til Term!Har du trukket den 230V udgang fra funktionsblokken og over på dimmeren? (se vedhæftede)Det lyder nemlig som om det er den udgang' date=' som du bruger som touch, men den skal holdes ON for at dimmeren er tændt. Så vidt jeg kan regne ud, er det den udgang som hedder 025 fra Term.[attachment=2054']lr350.jpg[/attachment]
Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Det virkede rent faktisk! Tusind tak for hjælpen med min lettere specielt monterede dimmer :cheer: Rent faktisk har jeg i forbindelse med skiftet til den nye controller også installeret et output24 modul i tavlen. Spørgsmålet er nu, om det kan betale sig at jeg flytter dimmeren til output24 modulet (som i manualen), eller om det er underordnet og at jeg derved sparer udgangen på output24 modulet?Med andre ord, er der noget galt i at dimmeren er monteret som den er?

Link til kommentar
Del på andre sites