Due78 Skrevet September 1, 2012 Rapporter Share Skrevet September 1, 2012 Håber i kan hjælpe?Har ihc i mit hus, både wireless og fortrådet.Har en kombi afbryder i mit køkken som styrer 4 ting, men 2 af tændingere tænder i viewer igen kort tid efterman har slukket dem??Den ene er en wireless stikk og den anden er mit lys.Det er begge 2 simpel kip tryk.Problemet er når man slukker, så tænder de i viewer igen, dvs man skal trykke 2 gange for at tænde igen? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret September 2, 2012 Rapporter Share Besvaret September 2, 2012 Håber i kan hjælpe?Har ihc i mit hus' date=' både wireless og fortrådet.Har en kombi afbryder i mit køkken som styrer 4 ting, men 2 af tændingere tænder i viewer igen kort tid efterman har slukket dem??Den ene er en wireless stikk og den anden er mit lys.Det er begge 2 simpel kip tryk.Problemet er når man slukker, så tænder de i viewer igen, dvs man skal trykke 2 gange for at tænde igen?[/quote']Du er vist nødt til at vedhæfte dit program, for at nogen kan hjælpe med den.Et gæt kunne dog være, at du har brugt udgangene mere end én gang, og at en fb. "tror" at udgangen er ON, mens den i en anden fb. er OFF. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Due78 Besvaret September 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 2, 2012 Hej tak for budet.Men da det er en kombiafb og en wireless stikk så er der ikke brugt udgange? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret September 2, 2012 Rapporter Share Besvaret September 2, 2012 Hej tak for budet.Men da det er en kombiafb og en wireless stikk så er der ikke brugt udgange?Selvom det er wireless enheder uden en fysisk adresse, bliver de stadig programmeret som udgange i controlleren.I funktionsblokkene, kan man jo "trække" udgange over på eksempelvis en wireless stikkontakt. Det jeg så gættede på var, at du har 2 eller flere funktionsblokke der styrer f.eks. den samme wireless stikkontakt, og de funktionsblokke så "modarbejder" hinanden. Det er dog rent gætværk, uden at have set programmet. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret September 2, 2012 Rapporter Share Besvaret September 2, 2012 Håber i kan hjælpe?Har ihc i mit hus' date=' både wireless og fortrådet.Har en kombi afbryder i mit køkken som styrer 4 ting, men 2 af tændingere tænder i viewer igen kort tid efterman har slukket dem??Den ene er en wireless stikk og den anden er mit lys.Det er begge 2 simpel kip tryk.Problemet er når man slukker, så tænder de i viewer igen, dvs man skal trykke 2 gange for at tænde igen?[/quote']Check lige at det ikke er en billig lavenergi pære som sidder i dine lamper. De kan forvirrer wireless enheder så de tænder igen efter et par sek. Jeg har selv en arbejdslampe med et neonrør, som får min stikkontakt til at opføre sig som beskrevet. Sommetider tænder lampen dog også, men ikke altid.Alternativt kan du prøve at genstarte din controler, eller unlinke, uploade, linke og uploade. Det løser sommetider problemer med wireless enheder.Men søg i dette forum. Problemet har været beskrevet flere gange. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Due78 Besvaret September 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 2, 2012 Super....Mange tak for hjælpen, det var lav energi pærer der var problemet. Havde jeg ikk tænkt på. Det var dejligt at finde problemet efter lang tid, hvor jeg har prøvet alt muligt. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts