Henrik Kjærgaard Skrevet March 28, 2008 Rapporter Share Skrevet March 28, 2008 citat:"Ydermere så virker LK's hjemmeside kun i Internet Explorer, så det er problemet hvis menuerne ikke virker..."Er det derfor jeg ikke kan bruge min Nokia E51 til at kommer i kontakt med midt IHC- system ?P.S. - Jeg har kontakt til IHC- control da jeg kan se velkomst siden, men når jeg vil vælge et at menu punkterne få jeg følgen fejl meddelelse: understøtte ikke Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret March 28, 2008 Rapporter Share Besvaret March 28, 2008 du skal have java og IE, ellers er der ingen adgang. men kan man ikke smide IE på en mobil.eller skal man have en smartphone.. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik Kjærgaard Besvaret March 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 28, 2008 Tak for hjælpenHenrik Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret March 29, 2008 Rapporter Share Besvaret March 29, 2008 hvad gjorde du? virker det nu? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas H. Kristensen Besvaret March 31, 2008 Rapporter Share Besvaret March 31, 2008 Det virker ikke på smartphone. Javaen "understøtter ikke filformatet".Thomas Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret March 31, 2008 Rapporter Share Besvaret March 31, 2008 skrammel..er vi virkelig nød til at vente på at MS kommer med en mobil!det må kunne lade sig gøre.. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas H. Kristensen Besvaret March 31, 2008 Rapporter Share Besvaret March 31, 2008 Hmm... en SmartPhone er jo en MS mobil.Men LK IHC WebSceneView virker fint :side: [img size=240]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/images/sp.JPG Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret March 31, 2008 Rapporter Share Besvaret March 31, 2008 THK skrev:Hmm... en SmartPhone er jo en MS mobil.Men LK IHC WebSceneView virker fint :side: [img size=240]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/images/sp.JPGdet var det jeg mente, men du skrev det ikke virkede med java på smartphone, hvilket ville gøre det hele meget mere bittert. men nu kan du godt få det til at virke p.sMS kommer snart med deres egen mobil telefon. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts