Michael Krabbe Skrevet August 17, 2012 Rapporter Share Skrevet August 17, 2012 HejJeg har en unidimmer 400 tilknyttet en fordelingsgang, som forbinder værelser til toilettet. I den forbindelse ønsker jeg med en et taststyring (wireless) på værelserne at kunne tænde lystet på enten 100% (mem1) eller 30% (mem2). Jeg har i tasten ikke brug for at kunne justeret lyset op og ned. Naturligt skal det så være sådan at et tryk om dagen aktiverer mem 1 mens om natten aktiveres mem2. Jeg synes jeg har tjekket alle programmer og kan ikke finde en trykstyring der kan klare ovenstående. Er der nogen der kan hjælpe. På forhånd tak. mvhMichael Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret August 17, 2012 Rapporter Share Besvaret August 17, 2012 Umiddelbart er der ikke en helt færdig FB til det, men Bolig pakken har noget der ligner.Ellers kan du bruge en lille FB jeg lavede i en anden forbindelse sammen med en standard dimmer FB + ur FB.Det hele kan selvfølgelig godt pakkes ned i een samlet FB.Forum_Danros6.vis Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret August 18, 2012 Rapporter Share Besvaret August 18, 2012 Her er også lige en 1 tast udgave der skiftevis kip´r mem indgangen og sluk, så det hele kan styres fra 1 tast.Der er også indbygget ur/tidspunkt for hvornår der skiftes mellem mem1/mem2. Forum_Hiccupz_1.vis Michael Krabbe 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Michael Krabbe Besvaret August 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 19, 2012 Hej LarsTusind tak. Jeg har lige testet det sidste program, og det virker som om at det er lige i skabet. Så jeg går i gang med at ligge det på de forskellige kontakter. Mange tak for din hjælp. Det er imponerende service:-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts