Gæst Gonzo Skrevet August 6, 2012 Rapporter Share Skrevet August 6, 2012 Jeg har et problem med Faber plissegardiner, da jeg ikke kan finde ud af hvordan jeg for det tilsluttet over IHC. Motoren skal forsynes med 24v dc med 0,5A. Jeg har prøvet at tilslutte den til på et output 24 modul, men den knalder strømen når den når der til hvor gardinet stopper. Er der nogen som har en god ide hvad der skal tilGonzo Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret August 9, 2012 Rapporter Share Besvaret August 9, 2012 Jeg kender ikke til Faber gardin motoren, men den kommer sikkert med et tilslutnings diagram. Prøv at uploade det her, så er der nok en som kan hjælpe. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gonzo Besvaret August 12, 2012 Rapporter Share Besvaret August 12, 2012 Jeg fandt ud af at jeg skulle bruge et output 400/8. Jeg har ikke købt strømforsyningen fra Faber som de ville have 500,- for. I stedet har jeg monteret en Eltako 24DC -1A som kan side i tavlen. I øvrigt så virker det perfekt.97000093_Faber-P-mont_114_154-E-installation_DK_01-09.pdf Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Troels1354922308 Besvaret August 24, 2012 Rapporter Share Besvaret August 24, 2012 Hej GonzoGodt at høre det løste sig. Jeg er lidt nysgerrig da jeg selv lige har modtaget Faber rullegardiner med en 24 V dc motor af typen LT 28. Er det samme type motor du har og hvorledes har du monteret det op?På forhånd tak Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts