Hop til indhold
  • 0

Controller Udfald ?? Visual 2.0

Lars BK
 Share

Spørgsmål

HejJeg har de sidste par mdr. oplevet at min controller falder ud. Det sker på forskellige tidspunkter.Der går så ca 1 til 1½ min før man kan tænde for lys/lave indput igen.Jeg har aldrig oplevet det før. Det er ikke den allernyeste firmware som jo kom for et stykke tid siden men 2. nyeste. Det har jo bare virket .Firmware har virket perfect og ingen problemer. Ingen ormprogameringer i langgg.. tid. Det er bare opstået uden der har været ændret/pillet ved system. :( Nogen foreslag??

Link til kommentar
Del på andre sites

7 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Der er indbygget watchdog i controlleren der får den til at genstarte hvis der er for mange interne fejl i programering, memmory leaks mm. Det er specielt brugen af tællere der kan få controlleren "overbelastet" og få den til at genstarte spontant. Hvis ikke det skyldes en direkte fejl der (konstant) kan genskabes er der nok ikke meget at gøre ved det, men efter sigende skulle forholdet være forbedret med seneste firmware. Hvis tingene spille fejlfrit er der ikke nogen grund til at opgradere, men oplever man fejl/problemer er det da værd at prøve.

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Jeg havde på et tidspunkt et tilsvarende problem med min controler. Løsningen for mig var at tage alt strøm til controleren incl. batteriebackup i 30 sek. Da den var kommet op efter den tur var problemet væk og jeg har ikke set det siden.En normal genstart kunne ikke løse problemet. Deruodover havde jeg også problemer med at nå controleren via nettet.En anden tingsom kan give problemer er wireless enheder. De er ligeså resource krævende som tæller. :angry:

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Hi. jeg har prøvet at koble Controller fra ( ingen støm i 10 min) og kan ikke opgradere til nyerste firmware ?Jeg bruger win 7 og har prøvet med 2 forskellige pc. Contrl. vil ikke gå i Opgrade tilstand. Jeg har fat i den med firmware softwaren.IHC virker også men der er udfald en gang om dagen af controller. (Ikke samme tid og ingen mønster??)Nogen hjælp.?Hilsen Lars

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0
Hi. jeg har prøvet at koble Controller fra ( ingen støm i 10 min) og kan ikke opgradere til nyerste firmware ?Jeg bruger win 7 og har prøvet med 2 forskellige pc. Contrl. vil ikke gå i Opgrade tilstand. Jeg har fat i den med firmware softwaren.IHC virker også men der er udfald en gang om dagen af controller. (Ikke samme tid og ingen mønster??)Nogen hjælp.?Hilsen Lars
HejKan huske at der er en anden bruger herinde som heller ikke kunne opdatere firmware.Han har løst det ved flg fremgangsmåde:1: slukke for controller. 2: Starte firmware opdatering.3: Tænd controller.Tvivler dog på at dit problem skyldes firmware fejl...
Link til kommentar
Del på andre sites