Jesper Ladegaard Skrevet June 24, 2012 Rapporter Share Skrevet June 24, 2012 Hjælp min controler lukker ned, og der er ingen lysdioder der efterfølgende lyser på controleren, alt andet lyser som normalt hvad kan der galt med min installation?? controleren genstarter igen når strømmen har været afbrudt men dør igen efter kort tid...Min controler er en visual 2, med den nyeste firmware Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret June 24, 2012 Rapporter Share Besvaret June 24, 2012 For at isolere om fejlen skyldes noget hardware kan du frakoble strømmen så det kun er controlleren der er på (24V)Hvis det så stadig fortsætter med den genstarter, så prøv med Firmwareloaderen og load firmwaren igen. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper Ladegaard Besvaret June 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 24, 2012 Kan det være støj?? der er ingen fejl når jeg har afmonteret controleren fra min tavle og forsyner den fra en anden strømforsyning liggende på et bord Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret June 24, 2012 Rapporter Share Besvaret June 24, 2012 Tvivler på at det er støj.Har du lavet noget om i tavlen/installationen umiddelbart inden det begyndte - evt. tilkoblet flere moduler, så strømforsyningen ELLER backup modul er blevet overbelastet? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts