Hop til indhold

Ihcremote

Recommended Posts

Virker din app op mod LK test server ? Så er den OK og problemet skal findes i din egen opsætning.Hvis du er sikker på BÅDE port 80 og 443 er forwardet i din router kan du prøve at lave en test bruger og sende mig en PM med oplysninger om brugernav, password og din wan IP. Hvis jeg kan komme igennem fra min PC er opsætningen i routeren OK, og fejlen må ligge i ....?????......

Link til kommentar
Del på andre sites

Virker din app op mod LK test server ? Så er den OK og problemet skal findes i din egen opsætning.Hvis du er sikker på BÅDE port 80 og 443 er forwardet i din router kan du prøve at lave en test bruger og sende mig en PM med oplysninger om brugernav' date=' password og din wan IP. Hvis jeg kan komme igennem fra min PC er opsætningen i routeren OK, og fejlen må ligge i ....?????......[/quote']Hvis det op mod cometpeople som du mener så ja, så kan jeg sagtens få adgang til denne, admin admin som står i manualen.Jeg er SIKKER, for min ISP bekræfter dette, men de BEKRÆFTER også at de bruger port 80 til at få adgang til routerne, men det er som det altid har været, hvor det virkede. SÅ JEG ER SIKKER heheEr det en testbruger til controlleren du mener? Og hvordan med sikkerheden, jeg sletter vel bare brugeren bagefter, sker der noget ved du kender min wan ip?Men jeg og kæresten har begge haft det til at virke tidligere, men ingen af os kan efterfølgende, efter opdateringen.Samt det er jo lidt foruroligende at app´en pludselig er væk fra app store.men kunne være sjovt at høre, om der er flere end Ihcbob og enke, som har opdateret og kan få den til at virke...??
Link til kommentar
Del på andre sites

Ja hvis du laver en testbruger på controlleren. Så kan jeg prøve om opsætningen af routeren virker. Det eneste der sker ved at andre kender dine oplysninger er at vi kan "lege med lyset", men du bestemmer jo selv hvor meget du vil åbne og tillade.Måske ihcbob og enke kunne prøve at teste deres iphone app. op mod din installation, hvis de får oplysningerne.Men ja det er "mærkeligt" app'n er forsvundet i appstore.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja hvis du laver en testbruger på controlleren. Så kan jeg prøve om opsætningen af routeren virker. Det eneste der sker ved at andre kender dine oplysninger er at vi kan "lege med lyset"' date=' men du bestemmer jo selv hvor meget du vil åbne og tillade.Måske ihcbob og enke kunne prøve at teste deres iphone app. op mod din installation, hvis de får oplysningerne.Men ja det er "mærkeligt" app'n er forsvundet i appstore.[/quote']Ok. Jeg kan vel bare slette brugeren bagefter og så er der ingen risiko mere?
Link til kommentar
Del på andre sites

Det virker jo når du slukker for wifi og tilgår via 3G. På denne måde kommer du ind i din router "ude fra" det store internet.Når dette virker, er port forward i routeren OK.Når det (med samme opsætning af router) ikke virker når du er hjemme, med wifi tændt, så er det fordi idn router ikke understøtter loopback af den eksterne ip.Lad os vente og se, om ikke LK har fundet ud af at de har "skidt i nælderne", og laver det om, så den kan holde styr på 2 ip adresser, når den igen dukker op på App Store... Personligt vil jeg så også håbe, at de fjerner den "feature" der sletter alle tilretninger når app crasher... :evil:

Link til kommentar
Del på andre sites

Det virker jo når du slukker for wifi og tilgår via 3G. På denne måde kommer du ind i din router "ude fra" det store internet.Når dette virker' date=' er port forward i routeren OK.Når det (med samme opsætning af router) ikke virker når du er hjemme, med wifi tændt, så er det fordi idn router ikke understøtter loopback af den eksterne ip.Lad os vente og se, om ikke LK har fundet ud af at de har "skidt i nælderne", og laver det om, så den kan holde styr på 2 ip adresser, når den igen dukker op på App Store... Personligt vil jeg så også håbe, at de fjerner den "feature" der sletter alle tilretninger når app crasher... :evil:[/quote']Aaarh, nu forstår jeg endelig hvad det er du mener...Programmet har før kunne håndtere to ip`er, hvilket jo derfor det virkede ved mig.Nu har de så lavet det sådan at den kun kan klare wan ip, og da min router ikke kan klare loopback, giver dig mig problemer.Det eneste jeg undrer mig over er at jeg før, haqvde wan ip indtastet i app, og valgt always wan, der virkede det, derfor mener jeg jo også at jeg kun bad den tage en ip, nemlig wan ip... men er måske ikke helt rigtig på den.?
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har nu talt LK`s kundeservice, og han fortalte mig at nogle havde haft disse problemer med wan og lokal ip, og at man derfor havde pillet den af App store igen, og lavet ændringer, den fejlede også på noget med ikonerne.De har sendt den nye opdatering til godkendelse hos Apple, og forventer en lille uges godkendelse.De har dog også meldt noget ud på deres hjemmeside, dog ligger det meget godt gemt væk, og ikke under nyheder mv.Men nu fik jeg da løst at det ikke kun var mig, den var gal med, hehe...

Link til kommentar
Del på andre sites

• 2 weeks later...
Så kom opdateringen!!!!!Men kun for at bevise at det stadigvæk ikke virker hos mig. Selvom jeg havde haft ringet til lk og fået fortalt at det ville blive udbedret efter jeg fortalte lige præcis mine fejl. Han sagde endda at lige nøjagtigt det problem jeg havde ville være rettet. NEJ lk det er det ikke blevet!!For satan jeg er hidsig nu, jeg skal stadigvæk skifte mellem public ip og local ip alt efter om jeg er på 3G eller wanFor fanden da osse. Har nu skrevet til lk kundeservice med lidt store bogstaver og håber det hjælper.
Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok