Per Nielsen1354922228 Skrevet June 5, 2012 Rapporter Share Skrevet June 5, 2012 Jeg har ikke noget fortrådet dimmer med scenarie, er der lavet sådan en eller kan der laves enPer[1-f7a5f55c23ae396090ff37bc21035908.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret June 5, 2012 Rapporter Share Besvaret June 5, 2012 Du kan desværre ikke anvende scenarier på fortrådede dimmere på samme måde som de wireless dimmere.Altså med at sætte % og rampetid. Du kan dog vælge at anvende alm. lampeudtage da der er scenarie indgang på dem, men det er kun On/Off styring.Hvis det kun er for at lave sluk alt er der så vidt jeg husker på alle FB´r med scenarie også puls udgange. Så kan du bruge denne til at styre din sluk indgang på dimmeren. Eller må du lige sige hvilke FB´r du anvender eller uploade dit program så vi kan hjælpe med at tilrette dem. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Per Nielsen1354922228 Besvaret June 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 5, 2012 DobbeltTrykProblem.visHer er et billed og programmet Hvis den udgang " sluk dimmer over spisebord" kun kommer når "dimmer over spisebord er on" så kan den bruges 'TakPer Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Per Nielsen1354922228 Besvaret June 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 5, 2012 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret June 5, 2012 Rapporter Share Besvaret June 5, 2012 Fb. 9.06 er 100% lavet med henblik på at styre en UNI dimmer, men kan også forholdsvis nemt bruges til en wireless dimmer.Det er straks værre, når det drejer sig om en dimmer uden sluk indgang, da det er svært at gardere sig imod, at dimmerens "status" kommer ud af takt med status i fb.Jeg har prøvet at rette lidt i dit program, men der er som sagt ingen garanti for at den ikke kan fejle, men prøv om det kan bruges.[attachment=1985]05062012-herme-rettet.zip[/attachment] Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Per Nielsen1354922228 Besvaret June 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 5, 2012 Tak for hjælpen og du har ret det virker ikke helt , det går galt når man tænder køkkenbord lysjeg har flyttet tænd køkkenlys fra madlaving til kip køkkenlys, så ser det ud til at kørePer Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret June 5, 2012 Rapporter Share Besvaret June 5, 2012 Så har jeg prøvet at modificere FB´n så der kun kommer puls på "Dimmer sluk over spisebord" når status er ON.Denne er så også trukket over på din touch indgang.Jeg har lavet en lille ændring mere så dine stikkontakter altid tænder 5 sek. efter power up. På den måde er du sikker på at have strøm/forsyning på din dimmer og kan tænde lampen uden at have fremkaldt et scenarie først. Scenarier tænder nemlig stikkontakterne og det gør en "Tænd dimmer" ikke.FB_ALARM_uden_kodetastatur.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret June 5, 2012 Rapporter Share Besvaret June 5, 2012 Nå Torben har også været igang imens kan jeg se Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret June 5, 2012 Rapporter Share Besvaret June 5, 2012 Tak for hjælpen og du har ret det virker ikke helt ' date=' det går galt når man tænder køkkenbord lysjeg har flyttet tænd køkkenlys fra madlaving til kip køkkenlys, så ser det ud til at kørePer[/quote']Ja den havde jeg lige overset.Skulle være rettet i denne.[attachment=1989]05062012-herme-rettet1a.zip[/attachment] Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret June 5, 2012 Rapporter Share Besvaret June 5, 2012 Nå nu har Lars også været igang kan jeg se. :laugh: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Per Nielsen1354922228 Besvaret June 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 5, 2012 Tak til Lars og Torben for jeres arbejde jeg prøver og lade det køre nu Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret June 5, 2012 Rapporter Share Besvaret June 5, 2012 Ja vi burde næste kunne "låse" indlægene så længe der er nogen der "arbejder på sagen". Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Per Nielsen1354922228
Jeg har ikke noget fortrådet dimmer med scenarie, er der lavet sådan en eller kan der laves enPer[1-f7a5f55c23ae396090ff37bc21035908.zip
Link til kommentar
Del på andre sites
11 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts