Theis1354922309 Skrevet May 22, 2012 Rapporter Share Skrevet May 22, 2012 Hej...Jeg er ved IHC til hele mit hus, men så kom jeg til gulvvarme styring, hvad skal jeg bruge til det, min plan er at når jeg er færdig ville man kunne se temp på viewer skærmen.HJÆLP MVH Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Abildgaard Besvaret May 22, 2012 Rapporter Share Besvaret May 22, 2012 Hej Theis og velkommen til.Tillykke med din ihc installation, som du helt sikkert nok du skal blive glad for.Første skridt vil være at læse følgende tråd:http://www.ihc-user.dk/forum/generelt/generelle-regler-og-retningslinier/gldende-regler-og-retningslinierNår du så har kigget på de forskellige tråde omkring temperaturfølere, gulvvarme o.l. så kan du se om du stadig har spørgsmål.Du vil blandt andet også finde links til LKs vejledninger. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Theis1354922309 Besvaret May 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 22, 2012 Takker... Vil læse det igemmen nu.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Theis1354922309 Besvaret May 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 22, 2012 Nu er det sådan jeg ved rigtig meget om IHC bare ikke lige gulvvarme... Så ville sådan bare lige hører hvad for et moduel man skulle koble føleren til hvis men skal kunne se temp på vewier.....???HJÆLP Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Klaus Larsen Besvaret May 23, 2012 Rapporter Share Besvaret May 23, 2012 Der er nogle sensorer her http://www.zigza.dk/ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcbob Besvaret May 23, 2012 Rapporter Share Besvaret May 23, 2012 Husk at lave gulvføler, så du har en god mulighed for at styre komfort temperatur på gulvfladen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret May 23, 2012 Rapporter Share Besvaret May 23, 2012 Nu er det sådan jeg ved rigtig meget om IHC bare ikke lige gulvvarme... Så ville sådan bare lige hører hvad for et moduel man skulle koble føleren til hvis men skal kunne se temp på vewier.....???HJÆLPAlle zigza, lk, elko og sylvania' s temperatur sensorer skal tilsluttes et alm. 24v inputmodul. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Theis1354922309
Hej...Jeg er ved IHC til hele mit hus, men så kom jeg til gulvvarme styring, hvad skal jeg bruge til det, min plan er at når jeg er færdig ville man kunne se temp på viewer skærmen.HJÆLP MVH
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts