Soylant Skrevet May 14, 2012 Rapporter Share Skrevet May 14, 2012 hej...sidder og roder lidt med scene viewe og faldt så lige over denne her http://www.youtube.com/watch?v=jEC68wC2VNIdet er da ikke LK viewer er det??er sceneviewer den eneste løsning der er hvis man ønsker at kører det på sin touch skærm Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret May 15, 2012 Rapporter Share Besvaret May 15, 2012 hej...sidder og roder lidt med scene viewe og faldt så lige over denne her det er da ikke LK viewer er det??Jo' date=' det er www.ihckonsulenten.dk der har lavet lidt små guides. Hans hjemmeside svarer desværre ikke pt.Han er måske bleve offer for LK´s rettigheds advokater :S er sceneviewer den eneste løsning der er hvis man ønsker at kører det på sin touch skærmJa, med mindre du selv koder interfacet og laver integrationen med f.eks. MikkelsS, Sylvania eller Utopia´s kode.Alternativt Ghostrunner´s Homeseer interface.Nå ja så er der da også Visility løsningen, men....... Alle LK´s fine demoer på stande og i brochurene mm er lavet med den gode gamle sceneview. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcbob Besvaret May 15, 2012 Rapporter Share Besvaret May 15, 2012 Nu skriver du bare touch skærm, som jo er et vidt begreb.Men der er jo også lige kommet en App til iPad... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Soylant Besvaret May 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 15, 2012 Ja touch er et vidt begreb :-)... jeg bruger IRemote viewer på min og konens HTC og det kører fantastisk godt, som jeg ser det tager den opsætningen i controlleren og ikke i scene viewer er det korrekt ??Jeg har en 16" Asus Eee touch pc til at stå og flyde, og så tænkte jeg jeg det kunne være lækkeret at hænge den på vægen og have vores kalendere og ICH der på, Jeg må rode lige mere med min sceneviewer for jeg kan ikke få den til det jeg gerne vil.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcbob Besvaret May 15, 2012 Rapporter Share Besvaret May 15, 2012 Ja touch er et vidt begreb :-)... jeg bruger IRemote viewer på min og konens HTC og det kører fantastisk godt' date=' som jeg ser det tager den opsætningen i controlleren og ikke i scene viewer er det korrekt ??[/quote']Ja - Sådan virker IHCRemote i hvert fald.Har dog ikke selv prøvet IRemote App'en, men det er hvad jeg kan udlede af alle de andre indlæg om denne App.Den nye iPad App fungerer ikke på denne måde.I App'en konfigurerer man en ny IHC Viewer lignende brugerflade.Jeg har en 16" Asus Eee touch pc til at stå og flyde' date=' og så tænkte jeg jeg det kunne være lækkeret at hænge den på vægen og have vores kalendere og ICH der på, Jeg må rode lige mere med min sceneviewer for jeg kan ikke få den til det jeg gerne vil....[/quote'] Ja - det burde ikke være noget problem at få til at virke....Hér kører du så Windows, og tilgår Viewer via browser og Java. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Soylant
hej...sidder og roder lidt med scene viewe og faldt så lige over denne her http://www.youtube.com/watch?v=jEC68wC2VNIdet er da ikke LK viewer er det??er sceneviewer den eneste løsning der er hvis man ønsker at kører det på sin touch skærm
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts