Sigvald Brusberg Skrevet May 11, 2012 Rapporter Share Skrevet May 11, 2012 HEJMin controler er tom og jeg kan ikke få den nye FW lagt ind den bliver ved at stå på ca. 41%har prøvet med at ligge en reset FW ind fundet her på siden, uden held har virkelig brug for jer!! :sick: Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret May 11, 2012 Rapporter Share Besvaret May 11, 2012 Prøv med en gammel version og se om det hjælper.vindue.visreset_users_access_control.zipreset-ip.zip Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sigvald Brusberg Besvaret May 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 11, 2012 TAK er det så nu jeg ikke, må sige at den har jeg ikke ? det er jo firmware jeg mener Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret May 11, 2012 Rapporter Share Besvaret May 11, 2012 Ja og jeg mener der normalt bliver installeret en version samtidig med Visual fra CD´n.Seneste/sidste nye kan hentes fra LK, Ellers end en PB med din mail adresse og jeg skal sende dig en gammel. Bemærk de fylder 10Mb.EDIT:Link til gamle vesioner:ihc-2.7.132.fwf.zipihc-2.7.144.fwf.zipihc-2.7.163.fwf.zip Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sigvald Brusberg Besvaret May 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 11, 2012 Fandt CD og prøver der fra tastes hvis det ikke hjælper Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sigvald Brusberg Besvaret May 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 11, 2012 HEJ LarsDET er noget L... skal i by. kan du være på i morgen ?? Ikke noget press ;-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret May 11, 2012 Rapporter Share Besvaret May 11, 2012 Desværre skal til Esbjerg og hjælpe min svoger med at flytte. Men mon ikke der er andre herinde, prøv at søge lidt i forummet vedr. FW opdatering.Så du jeg lagde link til gamle FW i tidligere indlæg ? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret May 11, 2012 Rapporter Share Besvaret May 11, 2012 Prøv et læse disse tohttp://www.ihc-user.dk/forum/beta-omrade/firmware/hjæææææælp-kan-ikke-fa-kontakt-til-controllerehttp://www.ihc-user.dk/forum/fejlrapportering/hardware/defekt-controller Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
enke Besvaret May 11, 2012 Rapporter Share Besvaret May 11, 2012 Enig med Lars, men ville nok ikke prøve med fwf 2.7.163 når du nu har problemer. Det er ikke en officiel release fra LK's side, men en beta version af seneste firmware beregnet til deres testere.Afhængig af hvornår din IHC Visual CD er fra, så er LK stoppet med at lægge firmware på IHC Visual CDen vist nok fra Visual CD 2.7.4 eller 2.7.5 .Har du evt. installeret den seneste version af IHC VIsual CD,en (den fra LK.dk) ?? Firmwareloaderen er blevet opdateret, så det ville måske være værd at prøve med den, eller hvis det er den du bruger, med en tidligere version. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nicholai Besvaret May 15, 2012 Rapporter Share Besvaret May 15, 2012 Fik du liv i din controller?evt hvordan? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sigvald Brusberg Besvaret May 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 15, 2012 HejHar talt men en guro hos LK som mener at der er fejl på lodningen af min controller og vil gerne have den ind for at så jeg kan få en ny. han skal dog lige konstatere at det er det der galt. Så har pt. installeret en ny controller. men i skal alle have tak for jeres hjælp i men kamp ;-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts