oskar Skrevet March 21, 2008 Rapporter Share Skrevet March 21, 2008 Er faldet over en del vedhæftede VIS-filer her på siden. Hvordan henter man dem ned og ind i sit program ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 DennisS Besvaret March 22, 2008 Rapporter Share Besvaret March 22, 2008 "vis"-efternavnet er projekter til Visual 2 - den trådløse enhed. Så du skal bruge LK Visual 2.01 programmet til at åbne dem. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 oskar Besvaret March 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 22, 2008 Det er jeg med på. Problemet opstår når jeg finder dem som vedhæftede filer her på siden og skal have gemt / hentet over i programmet. Kan kun gemme dem som en genvej som så ikke kan åbnes i programmet. Hvad gør jeg galt ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret March 22, 2008 Rapporter Share Besvaret March 22, 2008 som regel er det RAR eller ZIP filer.du skal "udpakke" dem først, via WinRAR eller MS.højreklik og vælg "udpak" Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 oskar Besvaret March 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 22, 2008 ok - tak fot hjælpen ! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret March 22, 2008 Rapporter Share Besvaret March 22, 2008 hjalp det? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret March 25, 2008 Rapporter Share Besvaret March 25, 2008 Hvis de er vedhæftet som VIS-filer, så skal du højreklikke på dem, og trykke på "Gem som", ellers tror den bare at den skal åbne filen :sMen som Thomas siger, så er de fleste pakket som RAR eller ZIP. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
oskar
Er faldet over en del vedhæftede VIS-filer her på siden. Hvordan henter man dem ned og ind i sit program ?
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts