MekTrik Skrevet March 21, 2008 Rapporter Share Skrevet March 21, 2008 HEYnogle der har forsøgt at få IHC til at styre varmentil gulv varme???bare med en rumføler og et motorhovede?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret March 22, 2008 Rapporter Share Besvaret March 22, 2008 man kan ikke få en udlæsning på det, så folk (tror jeg) har fundet andre produkter.men hvis det er tænd/sluk, så kan man godt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MekTrik Besvaret March 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 23, 2008 hmm okihavde tænkt på en rumføler med ledning til, hvor man kan stille temp påog hver den så giver signal ind når det er for koldtlige som til en alm. gulvvarm styringmen har lige haft en sat til et 24v indgangs modulmen den virker ik rigtigt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret March 24, 2008 Rapporter Share Besvaret March 24, 2008 underligt, det burde du kunne Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MekTrik Besvaret March 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 24, 2008 ja vil jeg oz menemen den "holder" signalet rumfølerenhvis du forstår Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret March 25, 2008 Rapporter Share Besvaret March 25, 2008 ja, rum føler bliver ved indtil temperaturen er opnået, så falder den igen, men det kan man programmer sig ud af. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MekTrik Besvaret March 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 25, 2008 nej den falder nemlig ik igen...ik med den rumføgler jeg har prøvet med,, Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret March 26, 2008 Rapporter Share Besvaret March 26, 2008 en rumtermostat skal falde, når temperaturen er opnået.ellers er det ikke en rumtermostat.hvad er det du har til at sidde?din indgang er sat til at "følge", ikke som kip! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Allan Søgaard Besvaret March 26, 2008 Rapporter Share Besvaret March 26, 2008 HejHer er en blok der kan varmestyre op til 10 rum.Jeg har tilvalgt et pumpe motionsprogram ved lange pumpestop i sommerperioden, håber du kan bruge den. [file name=Termostatstyr.vis size=27000]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Termostatstyr.vis[/file]Termostatstyr.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret March 26, 2008 Rapporter Share Besvaret March 26, 2008 hej søgaard.vil du ikke være venlig og ligge den op til vores download sektion Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret March 26, 2008 Rapporter Share Besvaret March 26, 2008 søgaard - fint du har lagt den ind i download, men kunne du ikke lave en beskrivelse af den?Hvis du uploader den igen med en beskrivelse, så kan jeg godkende den, og så får vi Admin til at fjerne den første Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 kitora Besvaret March 26, 2008 Rapporter Share Besvaret March 26, 2008 LK kommer med en gulvvarmestyring til Fuga i Maj. Jeg ved der har været skrevet meget om det her i forummet og folk er ikke helt overbevist om at det kommer til at ske.Dog kan jeg afsløre fra pålidelig kilde at det kommer! - Der er udviklet IHC program og termostathardware til det, og det kører i betaversion pt.Jeg har fræset dåserne i væggene og trukket kablerne, så jeg er klar... :woohoo: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MekTrik Besvaret March 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 26, 2008 søgaard hvordan skal jeg bruge den??det er jo en XML..thomasbl ja ved godt den skal faldemen hvis jeg hiver den 24v kan jeg få den til atså til og framen når jeg sætter den til Imput modul falder den ikke.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret March 26, 2008 Rapporter Share Besvaret March 26, 2008 MekTrik skrev:søgaard hvordan skal jeg bruge den??det er jo en XML..Højreklik på den og tryk på "Gem som..." vælg en placering på computeren...Åben filen med IHC Visual, så virker det..Projektfilerne er lavet i XML-kode Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MekTrik Besvaret March 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 28, 2008 Jakobvad skal man vælge som indgang til rumføgleren?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret March 29, 2008 Rapporter Share Besvaret March 29, 2008 Rumfølerne skal ind på de indgange der er...Den er formentlig beregnet til dem der sender signal ud hvis temperaturen er for lav, i forhold til det de er indstillet på.Der er ikke rigtig så meget intelligent over den, udover at den kan se hvis varmen er slukket alle steder i huset, så behøver f.eks cirkulationspumpen ikke køre.(Så vidt jeg har kunnet se, det eneste den gør)Ellers må du få søgaard til at forklare det, det er ham der har lavet den... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Allan Søgaard Besvaret March 30, 2008 Rapporter Share Besvaret March 30, 2008 Hej MekTrik (og Jakob)Det er rigtigt, der er intet intelligent over den.Det mener jeg ikke det absolut altid skal være, det den gør, er ganske rigtigt, som du siger jakob. Der ud over har den også et pumpemotions program der starter pumpen i 1. minut i døgnet fra 1-4 til 1-10 så pumpen ikke "gror" fast. (er beregnet til ældre pumper) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MekTrik Besvaret March 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 31, 2008 jojo ved godt den skal på indgangmen hvad skal man vælge som ind gangaltså lige som når man skal tilslutte et tryk... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Allan Søgaard Besvaret March 31, 2008 Rapporter Share Besvaret March 31, 2008 Hej MikTrikDu kan vælge en "brugerdefineret indgang" den kan du selv navngive. den ligger under datalinie produkter/ generelle Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
MekTrik
HEYnogle der har forsøgt at få IHC til at styre varmentil gulv varme???bare med en rumføler og et motorhovede??
Link til kommentar
Del på andre sites
18 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts