Morten G. Christensen Skrevet April 26, 2012 Rapporter Share Skrevet April 26, 2012 Jeg har nu læst og læst i forummet omkring bi-målere, og har fået sat en op som fint tæller op.Ligeledes har jeg fundet den FB jeg skal bruge, men hvordan opretter jeg selve produktet inde i IHC systemet, er det et brugerdefineret produkt? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret April 26, 2012 Rapporter Share Besvaret April 26, 2012 Ja det kunne det være. Så kan du nemlig selv give det en passende tekst. Men ellers kan du bare bruge et tryk, en kontakt eller enhver anden indgang. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Morten G. Christensen
Jeg har nu læst og læst i forummet omkring bi-målere, og har fået sat en op som fint tæller op.Ligeledes har jeg fundet den FB jeg skal bruge, men hvordan opretter jeg selve produktet inde i IHC systemet, er det et brugerdefineret produkt?
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts