Tonny Nymann Skrevet April 24, 2012 Rapporter Share Skrevet April 24, 2012 Lk har frigivet ny visual software Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MekTrik Besvaret May 12, 2012 Rapporter Share Besvaret May 12, 2012 Nogle der har prøvet det????Kan man få det til pc osse? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret May 12, 2012 Rapporter Share Besvaret May 12, 2012 Nogle der har prøvet det????Jeps. Opgraderede Visual på min PC' date=' og hentede så lige programmet fra min controler, for at rette et par små fejl. Bagefter vil min controler så ikke kendes ved programmet igen. Prøvede så at opgrader FW i controleren, men det hjalp heller ikke. Belært af erfaring, gemmer jeg altid programmet på min PC før jeg uploader det til controleren, så jeg fandt den version frem som jeg sidst havde uploadet med success, og rettede de par ting der skulle rettes. Nu kunne jeg så godt uploade programmet. Den version jeg havde downloadet og rettet i kan jeg stadigvæk ikke uploade. Ovenstående er sket for mig tidligere. Hvad der går galt har jeg ingen idee om.Kan man få det til pc osse?Ved ikke lige hvad du mener med dette. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Tonny Nymann
Lk har frigivet ny visual software
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts