oskar Skrevet March 21, 2008 Rapporter Share Skrevet March 21, 2008 Jeg skal bruge et tænd og sluk ur gerne med 2 tændt tidspunkter til at styre en lampe. Jeg vil gerne kunne "Tænde og slukke" for uret så det kun virker når jeg ikke er hjemme. Er der nogen der kan hjælpe ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret March 22, 2008 Rapporter Share Besvaret March 22, 2008 kunne du ikke bruge hjemmesimulering?ellers kan du have en blok på din sluk alt, altså en tidsblok, så kan du styrer det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 oskar Besvaret March 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 22, 2008 Nej er mest til et tænd / sluk ur. Kan du hjælpe ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret March 22, 2008 Rapporter Share Besvaret March 22, 2008 ja, læg dit program op Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 oskar Besvaret March 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 22, 2008 Har ikke noget - har du en FB der kan det jeg søger ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret March 22, 2008 Rapporter Share Besvaret March 22, 2008 den skal laves først, der er ikke en standard Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 oskar Besvaret March 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 22, 2008 OK - er det noget kun kan hjælpe mig med eller er det meget besværligt / tidskrævende ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 oskar Besvaret March 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 22, 2008 Har fundet en FB her på siden der næsten kan det jeg søger men....- har kun et tænd / sluk tidspunkt- vil ikke slukke når uret går offså virker ikke helt [file name=tidsstyring_til_lysdaemper.vis size=15682]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/tidsstyring_til_lysdaemper.vis[/file]tidsstyring_til_lysdaemper.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 oskar Besvaret March 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 22, 2008 Om igen...det er den her jeg har prøvet med... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 oskar Besvaret March 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 22, 2008 her kommer den.... [file name=ur_med_aktivering-1dbd07881a55a16cda5844d3de17062d.vis size=16288]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/ur_med_aktivering-1dbd07881a55a16cda5844d3de17062d.vis[/file]ur_med_aktivering-1dbd07881a55a16cda5844d3de17062d.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret March 22, 2008 Rapporter Share Besvaret March 22, 2008 kigger på det.til en anden gang, så er der en "rediger" knap.trådene blevet ret lang og overskuelige, hvis man ikke bruger dem.vender tilbage snart med lidt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 oskar Besvaret March 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 24, 2008 Der lyder godt !Sidder og bikser med det selv men det virker ikke rigtigt... Spec. ikke når jeg sætter det til min kombi dimmer, på stikkontakter går det bedre. Hvordan kan det være ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret March 25, 2008 Rapporter Share Besvaret March 25, 2008 et tryk aktivere din timer funktion. så når du forlader hjemmet trykker du på en knap. når du kommer hjem, trykker på på den der tænder lys i værelset, denne knap deaktivere samtidigt din timer funktion...kan det bruges.. [file name=ur_med_aktivering.zip size=11240]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/ur_med_aktivering.zip[/file]ur_med_aktivering.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 oskar Besvaret March 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 25, 2008 Super ! Tak for hjælpen ! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret March 26, 2008 Rapporter Share Besvaret March 26, 2008 velbekomme. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
oskar
Jeg skal bruge et tænd og sluk ur gerne med 2 tændt tidspunkter til at styre en lampe. Jeg vil gerne kunne "Tænde og slukke" for uret så det kun virker når jeg ikke er hjemme. Er der nogen der kan hjælpe ?
Link til kommentar
Del på andre sites
14 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts