Rene.Qvist Skrevet April 17, 2012 Rapporter Share Skrevet April 17, 2012 Så har jeg revet min gamle tavle ned, fundet nyt teknikrum og installeret ny tavle, mangler stort set kun at få flyttet AUT. sik og HPFIGammel TavleHvad siger i til det ???dimmer1000.pdf Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret April 17, 2012 Rapporter Share Besvaret April 17, 2012 Nu var din gamle tavle jo ikke helt tosset, men denne er lige i min ånd og giver mig nærmest julelys i øjnene .......Specielt det med at samle kabler på koblingslister. Både 230v og 24v på LSA.Flot arbejde. Rene.Qvist 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rasmus Agdestein Besvaret April 17, 2012 Rapporter Share Besvaret April 17, 2012 hehe det er jo totalt lir det der Rene.Qvist 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rene.Qvist Besvaret April 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 18, 2012 Tak tak,Det man godt kunne ønske sig nogle gange fra LK, er at deres skrueklemmer var lidt smartereFx. På outputmoduler sidder de ret dårligt og hurtigt i vejen for tilspændinger af 230v klemmerneOg på input moduler er klemmerne så store at de små ledninger kan være svære at vurderer hvor godt sidder fastSå noget smartere lednings føringsmuligheder på deres moduler kunne være cool Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret April 18, 2012 Rapporter Share Besvaret April 18, 2012 Så har jeg revet min gamle tavle ned' date=' fundet nyt teknikrum og installeret ny tavle, mangler stort set kun at få flyttet AUT. sik og HPFIHvad siger i til det ???[/quote']Hvornår kommer du forbi og bygger min tavle om? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
c_rosholt Besvaret April 19, 2012 Rapporter Share Besvaret April 19, 2012 Ser igen super lækkert ud!!! måske lidt for mange klemmer, efter min smag, og hvis jeg skal være lidt efter dig ville jeg så nok have brugt nogle andre NUL klemmer som var til at mærke op!Men alt i alt super flot arbejde.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kenneth Knudsen1354922293 Besvaret April 19, 2012 Rapporter Share Besvaret April 19, 2012 hvor har du de lsa klemmer fra?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rene.Qvist Besvaret April 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 19, 2012 Det var nogle jeg fik af en kammerat, han ikke skulle bruge, men jeg vil tro de er til at finde på nettet, ved dog ikk hvad de koster Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts