McenterFreak Skrevet April 17, 2012 Rapporter Share Skrevet April 17, 2012 Kan nogen fortælle mig hvorfor jeg ikke kan få 2.1.01a 7 dages ur til at virke. Der sker absolut intet når tænd/sluk tidspunkterne indtræfferHar vedhæftet screendumps af Funktion/Installation Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret April 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 17, 2012 Har fundet fejlen: Sommertid :whistle: Kontrolleren står til manuel indtastning af tid, idet jeg ikke kan få tidserveren til at fungere. Er der nogen der kender en løsning på det? Tror det er noget med Firewallen i PC eller Router Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Nicholai Besvaret April 17, 2012 Rapporter Share Besvaret April 17, 2012 Du skal bruge en NIST og ikke en NTP tidsserver.Måske det er det? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rasmus Agdestein Besvaret April 17, 2012 Rapporter Share Besvaret April 17, 2012 Du skal bruge en NIST og ikke en NTP tidsserver.Måske det er det?Ahh man lærer hele tiden Har heller ikke kunne få min controller til at opdatere tid automatisk.Men det var altså fordi det skulle være en NIST server... Så ved man det.Fandt denne liste over NIST servere hvis andre har brug for det: http://tf.nist.gov/tf-cgi/servers.cgi Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret April 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 17, 2012 Det er med NIST server jeg får fejlen når jeg klikker Test server: Forbindelsen mislykkedes pga. netværks fejl Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret April 17, 2012 Rapporter Share Besvaret April 17, 2012 Det er med NIST server jeg får fejlen når jeg klikker Test server: Forbindelsen mislykkedes pga. netværks fejlJeg bruger denne' date=' og den virker fint her: [b']96.47.67.105 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret April 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 17, 2012 Det er med NIST server jeg får fejlen når jeg klikker Test server: Forbindelsen mislykkedes pga. netværks fejlJeg bruger denne' date=' og den virker fint her: [b']96.47.67.105Det bekræfter at det nok er noget med Firewall, for den adresse virker heller ikke hos mig Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret April 17, 2012 Rapporter Share Besvaret April 17, 2012 Det bekræfter at det nok er noget med Firewall' date=' for den adresse virker heller ikke hos mig[/quote']Et eller andet må i hvert fald drille, for har lige testet igen med succes.[attachment=1929]Timeserver1.jpg[/attachment] Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret April 17, 2012 Rapporter Share Besvaret April 17, 2012 Har du opsat DNS serveren?Fra LK´s hjemmeside:[attachment=1930]DNS.jpg[/attachment] Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rasmus Agdestein Besvaret April 17, 2012 Rapporter Share Besvaret April 17, 2012 Har du opsat DNS serveren?Fra LK´s hjemmeside:[attachment=1930]DNS.jpg[/attachment]Hvis man bruger en ip adresse burde det vel ikke betyde noget ?Kun hvis man bruger "almindelig" adresse... Men det er da et forsøg værd at prøve Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret April 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 17, 2012 Har du opsat DNS serveren?Fra LK´s hjemmeside:[attachment=1930]DNS.jpg[/attachment]Det var godt nok en fejl 40 :whistle: Normalt plejer jeg at pløje alt igennem før jeg spørger, men den her missede jeg. DET VIRKER!Tak! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret April 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 18, 2012 Kaffemaskine.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcbob Besvaret April 19, 2012 Rapporter Share Besvaret April 19, 2012 Den opsætning som du viser billede af, er opsætning for email kontrol af ihc controlleren.Dvs ikke event beskeder fra controlleren...Bare lige, så jeg er sikker på at vi ikke arbejder i den forkerte opsætning... For konfig af email kontrol via mail på One.com skal du skrive flg:1017049600.pdf Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret April 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 19, 2012 Tak for det. Det hjalp Kunnne du give mig et hint også vedr. SMTP server indstillingerne?På forhånd tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcbob Besvaret April 19, 2012 Rapporter Share Besvaret April 19, 2012 SMTP: send.one.comPort: 25Brugernavn: Den mail adr, som du har oprettet til formålet Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
McenterFreak
Kan nogen fortælle mig hvorfor jeg ikke kan få 2.1.01a 7 dages ur til at virke. Der sker absolut intet når tænd/sluk tidspunkterne indtræfferHar vedhæftet screendumps af Funktion/Installation
Link til kommentar
Del på andre sites
14 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts