TheDexterTeam Skrevet April 1, 2012 Rapporter Share Skrevet April 1, 2012 Hej,Puha - godt nok lang tid siden jeg har været igang - læs: jeg har glemt hvordan man gør :whistle: Et eksempel: hvis jeg vil bruge 8.1.01a - hvordan griber jeg det an helt fra starten, når jeg nu skal ende med at kunne se informationerne i viewer? Hilsen Torben Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TheDexterTeam Besvaret April 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 11, 2012 Var der ikke lige en venlig sjæl, der kunne komme med et input til mig - tak Hilsen TorbenHej' date='Puha - godt nok lang tid siden jeg har været igang - læs: jeg har glemt hvordan man gør :whistle: Et eksempel: hvis jeg vil bruge 8.1.01a - hvordan griber jeg det an helt fra starten, når jeg nu skal ende med at kunne se informationerne i viewer? Hilsen Torben[/quote'] Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret April 12, 2012 Rapporter Share Besvaret April 12, 2012 Prøv at se om denne POST ikke hjælper dig på rette vej. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts