michael1354922260 Skrevet March 30, 2012 Rapporter Share Skrevet March 30, 2012 Hej Jeg har en ven som oplever at alle tryk lige pludselig ikke virker, det eneste han kan gøre er at afbryde strømmen til controlleren, herefter virker det hele igen et par dage Det er en 7 år gammel 120B1062 controller Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret March 30, 2012 Rapporter Share Besvaret March 30, 2012 Hej Jeg har en ven som oplever at alle tryk lige pludselig ikke virker' date=' det eneste han kan gøre er at afbryde strømmen til controlleren, herefter virker det hele igen et par dage Det er en 7 år gammel 120B1062 controller[/quote']Prøv at tage serienummeret på controlleren, og kontakt LK. Der var en serie af fejlbehæftede visual 1 controllere, og det passer meget godt med alderen på den. Jeg har skiftet nogle stykker, og der var bl.a. nogle der "frøs", og andre slukkede alle udgange. I starten sker det sjældent, og til sidst flere gange dagligt.. Hvis den er fra den serie controllere, er jeg overbevist om at LK sender en bytter. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
michael1354922260
Hej Jeg har en ven som oplever at alle tryk lige pludselig ikke virker, det eneste han kan gøre er at afbryde strømmen til controlleren, herefter virker det hele igen et par dage
Det er en 7 år gammel 120B1062 controller
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts